Ribe za v hribe
Šifra: O2004S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Delamaris
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE
Kreativna ideja
Slovenci radi zahajamo v hribe, obenem pa z veseljem pozobamo orado na naši ali sosedovi obali. Zato smo združili sicer nezdružljivo in ribje solate Delamaris, ki so priročen vir moči za pohodnike, spakirali za v hribe. Animirane ribice so nam približale narodne pesmi v obliki hribjih viž, s Planinsko zvezo pa smo pripravili nabor hribjih izletov v manj znane kotičke Slovenije, kjer ni koč.
- Ime znamke ali podznamke: Delamaris
- Naročnik komunikacij: Delamaris
- Izdelek / storitev: digitalna kampanja, RA oglaševanje
- Agencija: Pristop
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
- Tekstopisec/ka: Tit Lončar
- Oblikovalec/ka: Barbara Podlogar
- Vodja projekta: Klara Rupret
- Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Laura Sabljaković, Špela Žitko
- Medijski strateg/inja: Ksenija Žnidaršič Butara
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc
- Ilustrator/ka: Sara Sešlar Naraks
- Glasba: Priredbe ljudske/narodne pesmi
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Martin Rozman, Urška Kos, Sara Sešlar Naraks