Čas je za pol:pol politiko
Šifra: O2001S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE
Kreativna ideja
S sloganom Čas je za POL:POL politiko kampanja opozarja na trenutno razmerje med ženskami in moškimi na političnih položajih, ter poziva k enaki zastopanosti obeh spolov na položajih odločanja, saj obstoječa statistika kaže na izjemno podzastopanost žensk na županskih položajih ali v Državnem svetu.
- Ime znamke ali podznamke: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
- Naročnik komunikacij: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
- Izdelek / storitev: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
- Agencija: DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Europlakat, Radiotelevizija Slovenija, Vaš kanal
- Spletni naslov: polpolpolitika.si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Tekstopisec/ka: Nino Bavčar, Jasna Kogej Kraševec
- Oblikovalec/ka: Tadej Abram
- Digitalni strateg/inja: Ana Mavretić
- Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Kraševec
- Vodja projekta: Ana Mavretić
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Maruša Kurent, Pia Ažman Klukovič, Helena Valas, Sara Slana
- Režiser/ka: Bine Zarabec