Pristanek novega iPhone 15
Šifra: E9006S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: A1 Slovenija
Skupina: E9 INOVATIVNE REŠITVE
Kreativna ideja
Sporočilo o pristanku novega telefona na naš trg smo podprli z oglasno vsebino, ki preizkuša gledalca in meje njegove domišljije. S pomočjo CGI smo pred A1 prodajno mesto v ljubljanskem BTC z dronom dostavili ogromen iPhone 15 in kupcem z brisanjem meja med pravo in ustvarjeno resničnostjo pokazali, da je novi iPhone 15 'priletel' v A1 prodajna mesta ter jih povabili, naj pohitijo po svojega.
- Ime znamke ali podznamke: A1 Slovenija
- Naročnik komunikacij: A1 Slovenija
- Izdelek / storitev: iPhone 15 pri A1
- Agencija: DROM agency
- Digitalna agencija: /
- Produkcijska hiša: Aerodrom
- Spletni naslov: https://www.instagram.com/a1_slovenija
- Kreativni direktor/ica: Nina Jakovljević
- Tekstopisec/ka: Nino Bavčar, Nina Jakovljević
- Oblikovalec/ka: Lučka Fabijan, Dominik Skornšek, Marko Klemen
- Digitalni strateg/inja: Nina Jakovljević, Nino Bavčar
- Digitalni producent/ka: Aerodrom
- Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Krašovec
- Vodja projekta: Ingrid Kozole
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Vaupotič Pires, Anja Bogataj, Eva Remic
- Medijski strateg/inja: Sabina Juntez, Dalia Roženbergar
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Sara Sešlar Naraks