SRČNOST V GOZDU
Šifra: E6010S24Agencija: Herman & partnerji Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
Skupina: E6 OZNAMČENE VSEBINE
Kreativna ideja
Radenska vsako leto zasadi 10000 dreves. Gozd postavlja v osrčje svojih okoljskih prizadevanj, zato ta zavzame pomembno vlogo tudi v novi kampanji. V njenem božičnem delu TV zgodbo prenesemo v realno okolje, v gozdove, kjer smrečice okrasimo z eko okraski v obliki srca in poskrbimo za edinstveno izkušnjo blagovne znamke: presenečenje, ki ga je doživel dedek, pričaramo tudi naključnim sprehajalcem.
- Ime znamke ali podznamke: Radenska
- Naročnik komunikacij: Radenska d.o.o.
- Izdelek / storitev: Pijača
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Direct Media
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zavod za gozdove Slovenije
- Spletni naslov: www.srcnozajutri.si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
- Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
- Oblikovalec/ka: Špela Medak
- Vodja projekta: Katja Grosman
- Direktor/ica projekta: Arin Gašperin
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Vesna Šavel Geder; Egle Wehle
- Medijski strateg/inja: Larisa Trdina Bernik