Laško Burin: Vedeževalec Blaž

Šifra: E5.3015S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.3 SODELOVANJE Z VPLIVNEŽI

glasnost:

Kreativna ideja

Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem vetru z obale, saj je tudi samo pivo ekstra sveže. V spletni kampanji je Tadej Toš premagoval svoj strah pred odpiranjem pločevinke Burina, ki je v TV oglasu povzročilo pravi vihar. V enem od spletnih videov smo sodelovali z vedeževalcem Blažem, ki v svojem stilu prerokuje klicateljici, kdaj bo Toš odprl Burin.

  • Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Laško Burin
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Digitalna agencija: Luna \TBWA
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Blaž Knez
  • Spletni naslov: https://www.facebook.com/100076340930149/videos/259794056763384
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
  • Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
  • Oblikovalec/ka: Miha Feguš
  • Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
  • Vodja projekta: Rok Travižan
  • Direktor/ica projekta: Nace Tomc
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
  • Medijski strateg/inja: Nika Oražem