RIP oznake
Šifra: E5.2007S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: A1 Slovenija
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.2 KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH
Kreativna ideja
A1 Vajb 'RIP-oznake' se loteva teme družbenih oznak s katerimi se srečujejo mladi. Cilj je bil osvoboditi mlade teh oznak ter jim omogočiti, da svobodno izražajo svojo identiteto. Vzpostavili smo platformo, kjer so lahko delili svoje zgodbe o oznakah, ki jim jih je nadelo okolje, na koncu pa organizirali simbolični 'pogreb', kjer so sledilci lahko 'pokopali' negativne oznake, ki so jih ovirale.
- Ime znamke ali podznamke: A1 Vajb
- Naročnik komunikacij: A1 Slovenija
- Izdelek / storitev: A1 Vajb
- Agencija: DROM agency
- Medijska agencija: DROM agency
- Digitalna agencija: DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: SHIFT
- Spletni naslov: https://www.instagram.com/stories/highlights/17940261710534419/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Kreativni direktor/ica: Maša Stanič
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Tekstopisec/ka: Maša Stanič, Jasna Kogej Kraševec
- Oblikovalec/ka: Marko Klemen
- Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Kraševec
- Vodja projekta: Tajda Slabe
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nikolaja Frece, Anja Bogataj, Katja Vidovič
- Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
- Scenarist/ka: Maša Stanič
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Maks Guštin, Rosalie Reya, Alekseja Potisk, Alja Glavina, Billie Ann, Kaja Elsner, Nejc Jančar, Andraž Grulja, Amadea Šoln