Štiri prestave

Šifra: E3.1018S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.1 OBSTOJEČI FORMATI

Kreativna ideja

Bila je zraven, ko smo še pili gosti sok smetano, ko so kepice sladoleda stale 100 tolarjev in, ko so imeli avti še 4 prestave. Kampanjo ob Poli abrahamu smo začeli z dražilno fazo, ki ste jo lahko zasledili po vsej Sloveniji: veliki rumeni plakati so nas popeljali nazaj v nostalgične trenutke zadnjih 50 let, v fazi razkritja pa smo vsako desetletje obeležili z njim primernim vizualom.

  • Ime znamke ali podznamke: Poli
  • Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
  • Izdelek / storitev: Poli
  • Agencija: Futura DDB
  • Produkcijska hiša: Instant
  • Kreativni direktor/ica: Zoran Gabrijan
  • Umetniški direktor/ica: Anja Korenč
  • Strateg/inja: Goran Lang
  • Tekstopisec/ka: Katarina Ferk
  • Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik, Jure Pogačnik
  • Vodja projekta: Peter Dobovičnik
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Miha Mlaker