Kreativna ideja
So stvari, ki jih ne moreš zamuditi, a Sparove ugodnosti so za kupce vedno tu. To smo pokazali s simpatičnim TV-oglasom, v katerem se starejšemu gospodu neznansko mudi. S svojim motorjem drvi po mestu, dokler ne pride do Spara. Takrat lahko sklepamo, da se dedku mudi v trgovino, a kasneje vidimo, da se mu je mudilo na druženje s prijatelji, ki že komaj čakajo, da skupaj uživajo v partiji kart.
- Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
- Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
- Izdelek / storitev: Spar Slovenija
- Agencija: Futura DDB
- Medijska agencija: AM komunikacije
- Produkcijska hiša: Super16
- Kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik, Drago Makar
- Umetniški direktor/ica: Robert Križmančič
- Strateg/inja: Peter Dobovičnik
- Tekstopisec/ka: Tina Križaj, Jože Gerečnik
- Vodja projekta: Urška Nučič, Ana Ribar
- Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren
- Medijski strateg/inja: Branka Krušič
- Režiser/ka: Luka Štigl
- Direktor/ica fotografije: Simon Pintar