Alenka Jančar

Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke, Zavarovalnica Triglav

V Zavarovalnico Triglav je vstopila pred skoraj sedmimi leti, kjer vodi oddelek upravljanja blagovne znamke v Službi za marketing. V zavarovalništvo se je podala iz povsem drugega parketa. Svojo predhodno kariero je namreč gradila v Telekomu Slovenija, kjer je vodila marketinške aktivnosti za mobilno plačevanje, Moneta in mobilni marketing, rešitve M-vrat. Štartno linijo poklicne poti pa je začela z vodenjem marketinga pri največjem ponudniku študentske delovne sile, e-Študentski Servis.

Pri blagovnih znamkah jo privlači kreativnost, ki je prisotna pri snovanju njene identitete in hkrati izzivi, da znamka doseže svoj vpil, priljubljenost in moč.

V vsakdanu pa jo navdušuje estetska dovršenost, ustvarjalnost in razsežnosti umetne inteligence, ki civilizaciji prinašajo nove dimenzije. Izpopolnjuje jo družina in prosti čas, ki je namenjen branju, kulturnim uricam, gibanju, vrtnarjenju in potepanju.

Katalog del