Veljko Golubović

izvršni kreativni direktor, New Moment Beograd  

Veljko je izjemen profesionalec in kreativni mislec z 20-letnimi izkušnjami, ki jih je pridobil v agencijah Leo Burnett Srbija, Saatchi & Saatchi Srbija, Grey Rusija, Hrvaška & Srbija in FCB Adriatik. Uspešno je sodeloval z in vodil blagovne znamke podjetij kot so Philip Morris, Telenor, Gazprom, Banca Intesa, Milka, Western Union, Molson Coors, Jacobs, Volvo, MasterCard, UNICEF, Nectar, Fructal, Komercijalna banka, IKEA, NIVEA, Molson Coors, BKT Bank, P&G…

Veljko je po izobrazbi diplomiran psiholog, po izbiri pa kreativni mislec in eden najbolj nagrajenih kreativnih direktorjev v regiji. Osvojil je številne nagrade največjih festivalov na svetu kot soCannes Lions, LIA, Eurobest, Epica, One Show, NYC Festival, Cresta, Golden Drum, Clio, Cristal Festival, EACA Awards, Red Apple, PIAF, Red Dot, The CUP, Golden Hammer, AdStars, AdForum itd.

Katalog del