[PREDAVANJE] Transparentnost, resnica in zaupanje ter kako jih doseči? (Transparency, Truth & Trust, And How To Get Them)*

Živimo v času, ko so potrošniki pametnejši in bolj informirani kot kadarkoli doslej. Ko govorimo o marketingu in oglaševanju, so videli že prav vse  – bili so nagovorjeni k nakupu, navdušeni in zavedeni na vse možne načine. Torej … so obenem tudi najbolj skeptični in cinični potrošniki v zgodovini in zatorej ne bodo verjeli ali storili nekaj samo zato, ker jim tako narekujejo podjetja.

Zdaj je edinstven trenutek v času; institucije, ki so stoletja služile kot temelj zahodne liberalne demokracije, so bile v zadnjem desetletju razkrite. Niso več tisto, kar smo mislili da so. Vlada, cerkve, banke, organi kazenskega pregona in ostali ne posedujejo poštenosti in integritete, o kateri so nam brez pomislekov govorili naši starši.

Kaj vse to pomeni za tržnike? Kako lahko prodremo skozi navlako in govorimo z avtoriteto in zaupanjem? Ali so ljudje samo preveč utrujeni od vsega, da bi lahko znova zaupali? Kam vse to vodi?

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

Predstavlja

26SOF_LogotipiSponzorji_300x300_ZavarovalnicaTriglav



Govorec

Stephen Croncota
vodja marketinga, ZDA/Evropa


Newsletter