Tjaša Tršar

specialist marketinga, Mass

Tjaša je po izobrazbi diplomirana politologinja, po srcu in duši pa že od študentskih let zaprisežena »marketingašica«. Prvič se je z marketingom srečala v Mercatorju, kjer je ostala skoraj 10 let. V Mercatorju je prvine marketinga spoznavala na različnih področjih – sprva na področju razvoja lastnih znamk, pospeševanja prodaje in klasičnega tržnega komuniciranja, kasneje pa kot vodja tržnega komuniciranja, produktnega marketinga (pospeševanje prodaje) in operativnega marketinga. Od leta 2016 je del marketinške ekipe v podjetju Mass, ki uspešno deluje v Sloveniji in na Hrvaškem. Kot pomočnica direktorice za marketing in odnose z javnostmi v Mass-u se v zadnjem času posveča predvsem digitalni transformaciji marketinga ter implementaciji novih marketinških pristopov tako na slovenskem kot tudi hrvaškem trgu. K pestrosti njenega vsakdanjika pripomorejo tudi različni projekti v sodelovanju z vplivneži, ki soustvarjajo podobo blagovne znamke Mass – od modnih blogerk do znanih glasbenic. Močno verjame, da moderno družbo sooblikujejo tako znani obrazi kot t.i. »everyday influencerji«.

V prostem času je najraje mama dveh »vplivnežev« ter piknik gostiteljica, ki sem pa tja (poleg petk) obuje tudi tekaške superge.

[OKROGLA MIZA] Influencer – zbadljivka, ustvarjalec ali vplivnež?

Newsletter