Thomas Kolster

Mr. Goodvertising, avtor, govorec, miselni vodja, Danska

Thomas Kolster je moški z načrtom in eden od pionirjev okolja, ki podpira dobro. Da bi opisal spreminjajočo se oglaševalsko krajino, ki je postala gibanje samo zase, je skoval izraz Goodvertising. Kot izkušen strokovnjak z več kot 16-letno oglaševalsko kariero, je glasnik oglaševanja in blagovnih znamk kot gonilnih sil za dobro, njegova knjiga “Goodvertising” pa je do sedaj najobsežnejša knjiga, ki raziskuje komuniciranje za dobro.

Je govorec svetovnega formata, ki je gostoval na dogodkih, kot so SXSW, Eurobest, D&AD, Epica, ad: tech & Sustainable Brands, kolumnist za časopis Guardian in več drugih publikacij ter redni žirant na mednarodnih podelitvah nagrad. Kot strasten podjetnik in agent za spremembe je ustanovil platforme za spremembe kot sta Cph:Change in Wheregoodgrows. The Huffington Post ga je oklical za “inspiracijskega vodjo”.

Thomasov Instagram

Goodvertising spletna stran

Goodvertising Twitter

[PREDAVANJE] Goodvertising – vaš glas in delo sta pomembna (Goodvertising – your voice & work matters)*

 

Predstavlja

27Sof_Sponzorji_300x300px_03_FormitasBBDO

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

Newsletter