Žirija

Prijava del na festivale je vedno pogled ekipe v ogledalo. Vprašaš se, kaj smo dobrega naredili v preteklem letu. Nato pogledaš še konkurenco in se vprašaš, kaj so oni dobrega ustvarili od zadnje podelitve nagrad. Potem se začne dialog dvomov in kreativne samozavesti, ki skozi proces na situ pusti izbor tistih del, ki so primerna za tekmo. Nato te prime panika, ker ugotoviš, kako malo časa je še za pripravo prijav. Pojavi se tudi vprašanje, ali bo žirija razumela in uvidela, kako dobro in kreativno je bil rešen izziv oglaševalca. Nekje vmes se vprašaš, je sploh vredno časa in truda. A nato v končni fazi sediš na podelitvi nagrad in upaš, se veseliš, jeziš, navijaš, se strinjaš ali ne, a v vsakem primeru sprejmeš odločitev, da boš naslednje leto še boljši. In v tem je čar tekme. Spodbuja nas, izziva in daje zagon za naslednji krog.

Biti predsednica žirije je velika odgovornost. Zelo se je zavedam, a tudi veselim, saj jo bom delila s kredibilno ekipo ljudi, ki so s svojim delom dokazali, da so pametni in izkušeni strokovnjaki. Ne morem obljubiti, da boste na podelitvi nagrad vsi srečni, lahko pa obljubim, da bomo svoje delo opravili odgovorno do stroke in vseh, ki ste nam s prijavo del zaupali.

Predsednica žirije
Ana Ivandić
direktorica marketinga in kreative,
Edition Digital

Člani žirije

Branimir Brkljač

Branimir Brkljač

ustvarjalec zgodb

Samo Geršak

Samo Geršak

kreativni direktor, Luna TBWA

Uroš Goričan

Uroš Goričan

kreativni direktor, Publicis Groupe Slovenija

Anže Jereb

Anže Jereb

izvršni kreativni direktor, BBDO Ukrajina in član uprave ADC*UA

Žare Kerin

Žare Kerin

kreativni direktor, Futura DDB

Petra Krulc

Petra Krulc

izvršna kreativna direktorica, Grey

Slavimir Stojanović

Slavimir Stojanović

oblikovalec vizualnih komunikacij v lastnem studiu, Futro

Jernej Špende

Jernej Špende

digitalni strateg, Pristop

Predstavniki oglaševalcev

V drugem krogu ocenjevanja celostnih komunikacijskih akcij se bodo devetim članom žirije pridružili tudi:

Rok Cuderman

Rok Cuderman

direktor trženja, Petrol

Gregor Draksler

Gregor Draksler

vodja oglaševanja in marketinga, Peugeot Slovenija

Tea Starc

Tea Starc

direktorica službe za trženjsko komuniciranje in odnose z javnostmi, Zavarovalnica Tilia

Žirija mladih kreativcev

Mitja Petrovič

Mitja Petrovič

predsednik žirije

Urša Pučko

Urša Pučko

direktorica agencije Internavti

Blaž Kocjančič

Blaž Kocjančič

tekstopisec v agenciji Grey

Ana Ivandić

Ana Ivandić

predsednica velike žirije SOF 2016 in direktorica marketinga in kreative, Edition Digital

Lenka Vojnovič

Lenka Vojnovič

odnosi z javnostmi, Slovenska filantropija

Matjaž Germ

Matjaž Germ

kreativni strateg v agenciji Futura DDB