Jaka Jauh

višji strokovni sodelavec, Zavarovalnica Triglav

Jaka Jauh že več kot 15 let deluje na različnih področjih prodaje in marketinga. Svoje izkušnje je najprej nabiral v produkciji, nato v športni industriji in digitalnem marketingu. V podjetjih najdi.si in kasneje TSmedia je konkretneje stopil v digitalno sfero in svet oglaševanja ter upravljanja z blagovnimi znamkami. Pred desetimi leti pa je našel nove izzive v zavarovalno-finančni industriji in sedaj se že več kot 8 let ukvarja z upravljanjem blagovne znamke in oglaševanjem v Zavarovalnici Triglav, ki je obvladujoča družba Skupine Triglav. V največji zavarovalno-finančni skupini v regiji Adria vodi področje medijske strategije in medijskega zakupa. Z osredotočenostjo na stranke, širokim strateškim pogledom in inovativnim pristopom skrbi, da komunikacija v čim bolj »pravi« obliki, na pravi način ter preko pravih kanalov dosega in je na voljo izbranim ciljnim skupinam. Na ta način pomaga graditi prisotnost, podobo in ugled Zavarovalnice Triglav kot inovativne, ugledne in najbolj zaupanja vredne finančne institucije na območju Slovenije in regije.

Verjame, da dobri odnosi, ekipni duh, strokovnost, odzivnost, prilagodljivost, odgovornost in iskanje (novih) rešitev na različnih področjih ustvarjajo dodano vrednost, ki na koncu prinaša rezultate za vse deležnike. V sklopu svojega delovanja povezuje mnoga strokovna področja in njihova znanja, znotraj in tudi zunaj podjetja, v celoto, kar vodi k uresničevanju ključnih zastavljenih ciljev.

Z različnimi ekipami je soustvarjal številne nagrajene projekte, ki so bili prepoznani tako v sklopu slovenskih festivalov (SOF, SEMPL, SMK, Websi, Diggit, Sporto) kot tudi v mednarodnem prostoru (Digital Communication Award, European Excellence Awards, Gold Quill).