SKUPINA Z3: DOSEG

ROK ZA PRIJAVO: 5. MAREC 2019

V skupino DOSEG spadajo oznamčene komunikacijske rešitve, katerih namen je, da z uporabo inovativnih uvidov, strategij in pristopov ljudem omogočijo relevanten stik z znamko. Pozitiven vpliv rešitve na odziv ciljne skupine bo igral pomembno vlogo pri presoji o njeni kreativnosti in učinkovitosti.

Rešitev lahko prijavite v več kategorij (največ tri), če ustreza opisu izbranih kategorij.

Kriterij: Žirija bo ocenjevala, kako kreativna in učinkovita je bila rešitev pri ustvarjanju pozitivnega odziva ljudi.

Z3.1 NEPOSREDNE KOMUNIKACIJE
Sem spadajo dela, ki pri doseganju želenega odziva temeljijo na neposrednem komuniciranju ter ustvarjanju neposredne vezi med ljudmi in znamko. Dela morajo pokazati, kako je neposreden pristop v analognem (ambientalne rešitve, dogodki v živo, rešitve na prodajnem mestu ipd.) ali digitalnem (uporaba spletnih platform, uporaba družbenih omrežij, aplikacij, ustvarjenih/soustvarjenih vsebin ipd.) okolju dosegel pozitiven odziv ciljne skupine in pripeljal do pozitivnih rezultatov.

Z3.2 ODNOSI Z JAVNOSTMI
V to kategorijo spadajo rešitve, ki uspešno krepijo odnos znamke z različnimi javnostmi. Dela morajo prikazati kreativnost uporabe medijskih taktik ali kanalov, ki so vplivali na javni dialog ali spremembo vedenja ljudi na način, ki je povečal ugled ali priljubljenost znamke.

Z3.3 KREATIVNA UPORABA MEDIJA
Kategorija nagrajuje rešitve, ki so zaradi kreativne uporabe obstoječega ali novega medija dosegle pozitiven odziv ciljne skupine.

Z3.4 KREATIVNA UPORABA PODATKOV
Kategorija nagrajuje komunikacijske rešitve, ki za dosego svojega namena na inovativen način uporabljajo merljive podatke. Kreativna uporaba podatkov mora biti v središču ideje, učinek rešitve pa mora biti nazorno predstavljen, v obliki merljivih rezultatov. Prijavljena dela morajo jasno pokazati, kako je kreativna interpretacija, analiza ali uporaba podatkov prispevala k moči komunikacijske rešitve.

Tehnična navodila

Delo v tej skupini prijavite:

  1. V obliki predstavitvenega filma (obvezno), ki ne sme presegati dolžine 3 minut. Če zapis presega dolžino 60 sekund, morate oddati tudi krajšo različico dolžine do 1 minute.
  2. V obliki slike ali zajete slike filma (obvezno), ki bo uporabljena le za namen spletnega kataloga in projekcije (Prikaz 2).
  3. Če želite, lahko za lažje razumevanje rešitve priložite tudi spletno povezavo (URL-naslov), ki bo predstavljena žiriji (opcijsko).

 

Tehnične specifikacije

VIDEO
Namen Za žirijo, predstavitev v spletnem katalogu, za podelitev nagrad.
Dolžina Predstavitveni film: do 3 minute

Krajša različica predstavitvenega filma (podelitev nagrad): do 1 minute

Razmerje slike 16 : 9, širok zaslon (widescreen)
Ločljivost Full HD (1920 × 1080 px)
Hitrost okvirjev (frame rate) 25 fps
Vrsta pregleda (scan type) Progressive
Video kodek h.264 (min. 15 – maks. 40 mbps)
Avdio kodek AAC (min. 160 kbps)
Format MP4
Poimenovanje datoteke Z3-ImeProjekta-3min.mp4 Z3-ImeProjekta-1min.mp4

* Če želite naložiti datoteko, večjo od 360 MB, nas kontaktirajte na [email protected]

 

SLIKOVNI PRIKAZ 2 SLIKA ALI ZAJETA SLIKA VIDEO POSNETKA (screenshot)
Namen Primarno za razstavo, spletni katalog, projekcije ipd.
Format JPEG
Barvni prostor RGB
Ločljivost 1920 × 1080 px
Kakovost 72 dpi
Poimenovanje dokumenta Z3-ImeProjekta-Prikaz2.jpeg
Velikost datoteke do 2 MB
Katalog del