V skupino DOSEG spadajo oznamčene komunikacijske rešitve, katerih namen je, da z uporabo inovativnih uvidov, strategij in pristopov ljudem omogočijo relevanten stik z znamko. Pozitiven vpliv rešitve na odziv ciljne skupine bo igral pomembno vlogo pri presoji o njeni kreativnosti in učinkovitosti.
Rešitev lahko prijavite v več kategorij (največ tri), če ustreza opisu izbranih kategorij.
Kriterij: Žirija bo ocenjevala, kako kreativna in učinkovita je bila rešitev pri ustvarjanju pozitivnega odziva ljudi.
Z3.1 NEPOSREDNE KOMUNIKACIJE
Sem spadajo dela, ki pri doseganju želenega odziva temeljijo na neposrednem komuniciranju ter ustvarjanju neposredne vezi med ljudmi in znamko. Dela morajo pokazati, kako je neposreden pristop v analognem (ambientalne rešitve, dogodki v živo, rešitve na prodajnem mestu ipd.) ali digitalnem (uporaba spletnih platform, uporaba družbenih omrežij, aplikacij, ustvarjenih/soustvarjenih vsebin ipd.) okolju dosegel pozitiven odziv ciljne skupine in pripeljal do pozitivnih rezultatov.
Z3.2 ODNOSI Z JAVNOSTMI
V to kategorijo spadajo rešitve, ki uspešno krepijo odnos znamke z različnimi javnostmi. Dela morajo prikazati kreativnost uporabe medijskih taktik ali kanalov, ki so vplivali na javni dialog ali spremembo vedenja ljudi na način, ki je povečal ugled ali priljubljenost znamke.
Z3.3 KREATIVNA UPORABA MEDIJA
Kategorija nagrajuje rešitve, ki so zaradi kreativne uporabe obstoječega ali novega medija dosegle pozitiven odziv ciljne skupine.
Z3.4 KREATIVNA UPORABA PODATKOV
Kategorija nagrajuje komunikacijske rešitve, ki za dosego svojega namena na inovativen način uporabljajo merljive podatke. Kreativna uporaba podatkov mora biti v središču ideje, učinek rešitve pa mora biti nazorno predstavljen, v obliki merljivih rezultatov. Prijavljena dela morajo jasno pokazati, kako je kreativna interpretacija, analiza ali uporaba podatkov prispevala k moči komunikacijske rešitve.
SEKCIJA KAJ
K1 FILM
K2 TISK & PUBLIKACIJE
K3 AMBIENTALNE KOMUNIKACIJE
K4 ZVOK
K5 SPLETNE & MOBILNE KOMUNIKACIJE
K6 INTEGRIRANE KOMUNIKACIJE
K7 OBLIKOVANJE
K8 OBRTNA ODLIČNOST
SEKCIJA ZAKAJ
Z1 AKTIVACIJA
Z2 UPRAVLJANJE ZNAMKE
Z3 DOSEG
Z4 INOVATIVNOST
Z5 OZNAMČENE VSEBINE
Z6 DRUŽBENO DOBRO
Delo v tej skupini prijavite:
VIDEO | |
Namen | Za žirijo, predstavitev v spletnem katalogu, za podelitev nagrad. |
Dolžina | Predstavitveni film: do 3 minute
Krajša različica predstavitvenega filma (podelitev nagrad): do 1 minute |
Razmerje slike | 16 : 9, širok zaslon (widescreen) |
Ločljivost | Full HD (1920 × 1080 px) |
Hitrost okvirjev (frame rate) | 25 fps |
Vrsta pregleda (scan type) | Progressive |
Video kodek | h.264 (min. 15 – maks. 40 mbps) |
Avdio kodek | AAC (min. 160 kbps) |
Format | MP4 |
Poimenovanje datoteke | Z3-ImeProjekta-3min.mp4 Z3-ImeProjekta-1min.mp4 |
* Če želite naložiti datoteko, večjo od 360 MB, nas kontaktirajte na [email protected]
SLIKOVNI PRIKAZ 2 | SLIKA ALI ZAJETA SLIKA VIDEO POSNETKA (screenshot) |
Namen | Primarno za razstavo, spletni katalog, projekcije ipd. |
Format | JPEG |
Barvni prostor | RGB |
Ločljivost | 1920 × 1080 px |
Kakovost | 72 dpi |
Poimenovanje dokumenta | Z3-ImeProjekta-Prikaz2.jpeg |
Velikost datoteke | do 2 MB |