SKUPINA Z2: UPRAVLJANJE ZNAMKE

ROK ZA PRIJAVO: 26. FEBRUAR 2019

Skupina UPRAVLJANJE ZNAMKE je namenjena vsem komunikacijskim rešitvam, ki so bile ustvarjene z namenom, da znamko razvijajo, bogatijo ali predstavijo trgu. Sem spadajo komunikacijske rešitve ob lansiranju ali prenovi znamke, njenega produkta ali storitve; komunikacijske rešitve, ki znamko uspešno razvijajo na dolgi rok, in komunikacijske rešitve, ki ustvarjajo edinstvene izkušnje z znamkami. Učinkovitost prijavljenih rešitev bo igrala pomembno vlogo pri presoji o njihovi kreativnosti.

Rešitev lahko prijavite v več kategorij, če ustreza opisu izbranih kategorij.

Kriterij: Žirija bo ocenjevala, kako kreativna, inovativna in učinkovita je bila znamka pri dosegu svojega namena.

 Z2.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMKE
Sem spadajo komunikacijske rešitve, ki so zaznamovale dolgoročni uspeh znamke. Prijavitelji morajo prikazati, kako je kreativna strategija preteklih let (dve leti ali več) pozitivno vplivala na razvoj ali percepcijo znamke. Prijavite lahko dolgoročne programe ali dejavnosti znamk, komunikacijske platforme, evolucijo storitev ali produktov in druge oblike dolgoročnih komunikacij ali rešitev znamke. Prijavitelji lahko v to kategorijo prijavijo komunikacijske rešitve, ki so bile v svojih začetkih že predstavljene na festivalu SOF, vendar morajo prikazati njihov razvoj, nadgradnjo in uspeh za znamko.

 Z2.2 IZKUŠNJA ZNAMKE
V to kategorijo lahko prijavite komunikacijske rešitve, ki so ustvarile edinstveno izkušnjo ljudi z znamko, njenim produktom ali storitvijo. Izkušnja je lahko enkratna, priložnostna ali dolgoročna.
Prijavitelji morajo jasno prikazati namen izkušnje ter njen učinek na ljudi in znamko.

 Z2.3 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMKE
Sem spadajo komunikacijske rešitve ob lansiranju ali prenovi znamke, njenega produkta ali storitve.
Prijavitelji morajo jasno prikazati dodano vrednost kreativne strategije in njen uspeh.

Tehnična navodila

Delo v skupini UPRAVLJANJE ZNAMKE prijavite:

  1. V obliki predstavitvenega filma (obvezno), ki ne sme presegati dolžine 3 minut. Izjema so prijave v kategoriji 1 Dolgoročno upravljanje znamke, kjer lahko dela prijavite s predstavitvenim filmom dolžine do 4 minute. Če zapis presega dolžino 60 sekund, morate oddati tudi krajšo različico dolžine do 1 minute.
  2. V obliki slike ali zajete slike filma (obvezno), ki bo uporabljena le za namen spletnega kataloga in projekcije (Prikaz 2).
  3. Če želite, lahko za lažje razumevanje rešitve priložite tudi spletno povezavo (URL-naslov), ki bo predstavljena žiriji (opcijsko).

 

Tehnične specifikacije

VIDEO
Namen Za žirijo, predstavitev v spletnem katalogu, za podelitev nagrad.
Dolžina Predstavitveni film: do 3 minute (izjema kategorija Z2.1 – dolžina do 4 minute)

Krajša različica predstavitvenega filma (podelitev nagrad): do 1 minute

Razmerje slike 16 : 9, širok zaslon (widescreen)
Ločljivost Full HD (1920 × 1080 px)
Hitrost okvirjev (frame rate) 25 fps
Vrsta pregleda (scan type) Progressive
Video kodek h.264 (min. 15 – maks. 40 mbps)
Avdio kodek AAC (min. 160 kbps)
Format MP4
Poimenovanje datoteke Z2-ImeProjekta-3min.mp4 Z2-ImeProjekta-1min.mp4

* Če želite naložiti datoteko, večjo od 360 MB, nas kontaktirajte na [email protected]

SLIKOVNI PRIKAZ 2 SLIKA ALI ZAJETA SLIKA VIDEO POSNETKA (screenshot)
Namen Primarno za razstavo, spletni katalog, projekcije ipd.
Format JPEG
Barvni prostor RGB
Ločljivost 1920 × 1080 px
Kakovost 72 dpi
Poimenovanje dokumenta Z2-ImeProjekta-Prikaz2.jpeg
Velikost datoteke do 2 MB

 

Newsletter