Znani novi govorci

15.02.2018

Goodvertising – vaš glas in delo sta pomembna

Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, je moški z načrtom in eden od pionirjev okolja, ki podpira dobro. Je govorec svetovnega formata, kolumnist za časopis Guardian in več drugih publikacij, redni žirant na mednarodnih podelitvah nagrad. The Huffington Post ga je oklical za »inspiracijskega vodjo«. Kot strasten podjetnik in agent za spremembe je ustanovil platforme za spremembe kot sta Cph:Change in Wheregoodgrows.com. Da bi opisal spreminjajočo se oglaševalsko krajino, ki je postala gibanje samo zase, je skoval izraz Goodvertising. Thomas bo z globalnimi primeri pokazal, kako blagovne znamke spreminjajo izzive v zgodbe o uspehu, kjer gre dobiček z roko v roki z ljudmi in planetom in ga je poimenoval: Dobroglaševanje.

Ogrožene vrste blagovnih znamk

Ron Cregan ima več kot 25 let izkušenj v komunikacijski industriji. Kariero je začel kot kreativni direktor v agenciji Design House, kasneje je ustanovil oglaševalsko agencijo Integrator in razvil uspešne strategije za številne blagovne znamke. Svetoval je paleti luksuznih znamk, od The Maybourne Group of Hotels do Porto Montenegro in blagovnim znamkam Mulberry, All Saints, Le Grand Bellevue, in še mnogim drugim. Z namenom obveščanja kreativne skupnosti o grožnjah, ki jih povzroča nepremišljena zakonodaja, zlasti glede oblikovanja embalaže, je ustanovil podjetje Endangered Species. Trenutno svetuje številnim mednarodnim blagovnim znamkam v sektorjih pijač, luksuznih izdelkov in športa. Ron je soustanovitelj ene od vodilnih digitalnih kartografskih podjetij LivingMap.

Si upate prevzeti odgovornost za vse, kar predlagate naročnikom? Z lastnim denarjem?

Odgovore na to vprašanje bo s svojimi sogovorci iskal Sašo Dimitrievski, partner in član uprave Pristop skupine. Sašo je leta 1996 ustanovil vodilno digitalno agencijo pri nas, Renderspace, ki jo je vodil nekaj let. Njegova osebna transfromacija je hkrati transfromacija marketinga in marketinškega svetovanja. Vedno je na tekočem s trendi, ki jih rad pionirsko uvaja v interne procese podjetja, čigar zvesti član je od leta 2000, ko je RS postal pomembni del Pristop skupine. V odnosu svetovalec – naročnik razume, kaj pomeni poslovni uspeh.

Na odru se mu bodo pridružili še trije izjemni strokovnjaki – Miroslav Babič, svetovalec, Indigo Consulting, Matevž Klanjšek, soustanovitelj in vodja produktnega razvoja, Celtra in Matej Potokar, izvršni podpredsednik, CosyLab.