Svet tekmovalnega programa SOF pod vodstvom predsednice Petre Krulc je imenoval devetčlansko žirijo, ki jo bo kot predsednik vodil Anže Jereb. Poleg treh predstavnikov oglaševalcev, ki se bodo žiriji že tradicionalno pridružili v drugem krogu ocenjevanja, v prenovljenem tekmovalnem programu tekmovalne skupine Upravljanje znamke, se bodo žiriji SOF v tretjem krogu ocenjevanja, v katerem bodo podeljene najbolj prestižne nagrade: velike nagrade SOF in novost SOF SOF-a, pridružili trije uveljavljeni in mednarodno uspešni kreativni direktorji iz tujine. O nagradah SOF 2019 bo tako, v različnem obsegu, odločalo kar petnajst žirantov.
Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Anže Jereb, izvršni kreativni direktor, BBDO Ukrajina in Srednja Azija z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju pri nas in v tujini. Pridružili se mu bodo Kristijan Andoljšek, umetniški direktor, Innovatif, Luka Bajs, kreativni direktor, Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor & partner, BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna\TBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor, Pristop, Sašo Petek, kreativni direktor, Agencija 101 in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium.
Žiriji se bodo pri izboru velikih nagrad in novi najprestižnejši nagradi festivala SOF SOF-a pridružili trije mednarodni člani: Vanja Blumenšajn, kreativni direktor, Señor Zagreb, Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor, New Moment Beograd in Jana Savić Rastovac, kreativna direktorica, McCann Beograd.
Pri ocenjevanju skupine Upravljanje znamke pa bodo sodelovali tudi trije predstavniki oglaševalcev, ki jih je imenovalo Slovensko združenje oglaševalcev pri SOZ: Valentin Bufolin, vodja področja marketing, Lidl Slovenija, Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi, Autocommerce in Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk, Ljubljanske mlekarne.