Uroš Goričan, predsednik sveta tekmovalnega programa SOF, je pokomentiral prijavo del:
"Letošnja tekma bo gotovo napeta, saj je prijavljenih več del kot lani. V Svetu tekmovalnega programa nas veseli, da se festivalska tekma z leti krepi, a hkrati so prijavljena dela tudi pokazatelj, kako se razvija naša industrija. Tako je letos za skoraj 40 % več prijavljenih del v skupini Digitalno, znotraj te skupine pa je po prijavah najmočnejša kategorija Sodelovanje z vplivneži. Polovico več prijavljenih del kot lani je v skupini Oznamčene vsebine, za tretjino več pa je prijav v skupini Izkušnja znamke.
Letošnja tekma bo postregla tudi z nekaj novostmi, s katerimi festival zasleduje premike v industriji. Novi kategoriji sta Kreativna raba umetne inteligence in Upravljanje znamke delodajalca, letos pa smo uvedli tudi popolnoma novo tekmovalno sekcijo - Odgovorno komuniciranje.
Prvi krog žiriranja je že tretjič potekal v okviru Tekmovalne akademije SOF, v kateri je, ob strokovni žiriji, dela za ožji izbor ocenjevalo 43 članov Slovenske oglaševalske zbornice. Tekmovalna akademija se je izkazala kot dobra festivalska platforma, ki povezuje celotno oglaševalsko industrijo – agencije, oglaševalce in medije. Slovenska oglaševalska industrija si namreč lahko obeta svetlo prihodnost le, če so vsi ključni akterji povezani ter skupaj dvigujejo standarde in premikajo meje."