Za nagrade in priznanja se bo potegovalo 365 del, na natečaju za Mlade kreativce pa se bo za tekmovanje Young Lions v Cannesu pomerilo 30 parov.
V tekmovalnem programu 28. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo potekal med 11. in 12. aprilom v Portorožu, se bo za nagrade in priznanja potegovalo 365 del. Prijavljena dela bo pod drobnogled vzela strokovna žirija, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki pod vodstvom Anžeta Jereba, regionalnega izvršnega kreativnega direktorja pri agenciji BBDO Ukrajina in Srednja Azija. Natečaj za Mlade kreativce 2019 je zapolnil vsa razpoložljiva mesta, letos še štiri več kot lani. Letos prvič je eno mesto namenjeno zmagovalnemu paru natečaja Mladih kreativnih upov – tekmovanju za študente brez agencijskih izkušenj, ki je dobilo zmagovalca 28. marca, to sta Taja Marčetič in Nikolas Kristovič. Vodenje žirije natečaja Mladih kreativnih upov in Mladih kreativcev je zaupano Aljoši Bagola, izvršnemu kreativnemu direktorju v agenciji Pristop.