Podelitev nagrad bo na letošnjem SOF-u še bolj napeta, saj se že uveljavljenim sekcijam pridružujeta Kreativna medijska odličnost in Kreativna poslovna odličnost, nad tremi stebri pa bodo bdele tri žirije in trije predsedniki.
Novi sekciji med prijavitelji odlično sprejeti
V novih tekmovalnih sekcijah je skupaj prijavljenih kar 111 del, v skupini Kreativna učinkovitost, ki je letos prvič vključena v tekmovanje, pa celo 14 del. Verjamemo, da se bo, podobno kot v tujini, Kreativna učinkovitost uveljavila kot ena od “creme de la creme” skupin na SOF-u.
Tudi letos je večina del prijavljena v sekcije, ki jih ocenjuje osnovna kreativna žirija - porast prijav je še posebej izrazit v skupini Film. Opazen pa je vnovič tudi dober odziv v skupinah Zunanje oglaševanje in Obrtna odličnost.
»Ker smo tekmovalni program v precejšnji meri prenovili, nas veseli, da so prijavitelji spremembe dobro sprejeli, kar se odraža tudi pri povečanem številu prijavljenih del. Letos bo v tekmovalnem programu sodelovalo kar 400 del, kar je za skoraj 10 % več kot lani.
Z veseljem ugotavljamo tudi, da so prijave razmeroma enakomerno porazdeljene med sekcijami. To je še en dokaz več, da je kreativnost temeljna vrednota komunikacijskih konceptov, opredelimo pa jo lahko v najrazličnejših kontekstih. Od bolj obrtniških do bolj poslovnih.«
- Matjaž Germ, predsednik Sveta tekmovalnega programa SOF
