Utrinki iz natečaja Mladi kreativci 2024

14.03.2024

Vas zanima, kdo so bodoči veliki kreativci, ki bodo krojili oglaševalski svet in s svojimi ustvarjalnimi idejami že delujejo v različnih agencijah?

V muzeju Union Experience se je včeraj predstavilo devet parov finalistov natečaja Mladi kreativci, ki so bili izbrani izmed 30 prijavljenih parov po mnenju strokovne žirije v zasedbi: Medeja Kraševec Žnidarec, kreativna direktorica agencije Luna/TBWAAleš Kočevar, samostojni kreativni direktor, Mark Mavretić, kreativni strateg, Synthesia, Katja Sabadin, predstavnica podjetja Pivovarna Laško Union, d.o.o. in manager mednarodnih blagovnih znamk, Heineken ter Gregor Žakelj, ustanovitelj in oblikovalec, Visual Brain Gravity.

 

Poleg zmagovalnega para v zasedbi Lučke Fabijan in Ivone Repše iz agencije Drom agency, drugouvrščenih Maruše Jug in Tima Rebola ter tretjeuvrščenih Benjamina Hrkića in Tima Luznarja, so se pred poslušalci in partnerjem projekta Heineken predstavili še naslednji finalisti:

- Tina Križaj in Maja Teyrovsky (Futura DDB) z idejo PorNIČ-NIČ

- Sara Grmek in Andraž Grulja (Shift) z idejo Real beer. Real connection.

- Matic Povše in Maja Podojsteršek (Luna/TBWA) z idejo 0% ALKOHOLA, 100 % DOŽIVETJE

- Manja Novak in Patricija Rantaša (Pristop) z idejo 0.0 Effort

- Urška Čuk in Matic Strgar (Agencija 101) z idejo Cheers to good excuses

- Teja Fajdiga in Sara Sešlar Naraks (DROM agency) z idejo 0.0 pretvarjanja

 

Natečaj Mladi kreativci vsako leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica, letos v sodelovanju z generalnim partnerjem Heineken. Spodaj si lahko ogledate nekaj utrinkov iz zaključne predstavitve finalistov.