Govorec: Lovro Peterlin, A1 Slovenija
27. SOF smo nadaljevali z Lovrom Peterlinom, članom uprave A1 Slovenija, pravim prodajalcem, ki se s tem ukvarja že skoraj celo življenje. Trenutno predvsem raziskuje, zakaj se ljudje odločajo za to, za kar se. Na predavanju je bilo govora o razmerju med kreativnostjo in denarjem. Trdi, da če je prodaja dobra, to osreči kupca in tudi prodajalca. Vprašanje, ki je bilo v ospredju čez celotno predavanje je, ali se kreativnost sploh splača?
Pozornost bolj pritegne specifičnost, ki vedno premaga splošnost. Blagovne znamke naj bi gradile odnos s kupci, vendar v današnjem času ugotavljajo, da bi bilo večino kupcem vseeno, če bi blagovne znamke izginile. Dandanes je izredno težko pridobiti pozornost kupca, saj ta prejme veliko več informacij kot v preteklosti. Zakaj je temu tako in zakaj je sodobno okolje peklensko in zahtevno? Navaja več razlogov. Nakupni procesi so se spremenili, ponudba si je vse bolj podobna in zato je diferenciacija vse težja, asimetrija informacij vse bolj izginja iz sodobnega nakupnega procesa, kupci v sodobnem svetu prevzemajo kontrolo nad trgom, oblikovanje blagovne znamke se spreminja in pomemben je predvsem dialog.
Časov, ko smo predvidevali kaj kupci hočejo je konec! “Močne blagovne znamke so močne, kolikor je močno njihovo pleme”. Popolna kreativnost je danes pomembna bolj kot kadarkoli prej. Ključno vprašanje pa je, ali lahko kreativnost vpliva na finančne rezultate? Dokazano je, da nagrade vplivajo na dolgoročno uspešnost podjetij. Vendar pa nagrade niso dovolj. Za zmago v poslovnem okolju je potrebno gledati precej bolj široko.
V svojem predavanju je tudi razkril besedo, ki proda največ: garancija. Kar dokazuje tudi to, da je večina ljudi pripravljena plačati več, da se izognejo negotovosti. Predavanje zaključi z mislijo: “V poslu in kreativnosti ni nujno vedno zmagati, da bi bili uspešni. Vsekakor pa se morate vsakič podati na zmago!”