Govorec: Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, Danska
Govorec iz Danske, Thomas Kolster, avtor in miselni vodja, Mr.Goodvertasing, trdi, da se v oglaševanju ne dela dobrih stvari. Besede, da delajo dobro, ostanejo samo besede, brez dejanj. Vprašanje, zakaj se nam zdi SuperBowl zanimiv, ima preprosti odgovor – ker je najdražji. In tako je v oglaševanju – vedno gledamo samo na trende.
Thomas meni, da gledamo vedno samo na tehnologijo in posledično pozabimo na dejanske ideje in stvari, ki jih moramo rešiti v današnjem svetu. Poudaril je 4 stvari, ki bodo v prihodnosti spremenile posel in, ki jih je potrebno tudi rešiti: urbanizacija, klimatske in demografske spremembe, pomanjkanje virov in ekonomske spremembe.
Dandanes je pomembno samo število všečkov in odzivov na družbenih omrežjih, vendar pa ti ne bodo spremenili sveta. Ne osredotočamo se na stvari, ki so resnično pomembne saj niso privlačne za kupce. Vendar meni, da se strategija o reševanju globalnih problemov splača. Z globalnimi primeri kampanij o reševanju globalnih problemov dokaže tudi, da je takšno oglaševanje lahko uspešno. Primer proti kampanje črnega petka, ki je vzpodbujal uživanje v naravi namesto uživanje v nakupovanju, je prejel množico pozitivnih odzivov. In takšni primeri dokazujejo, da oglaševanje o reševanju sveta niso zanemarljive. Tudi svetovno znana blagovna znamka Head&Shoulders se je pridružila drugim kampanjam o reševanju sveta s prvim produktom na svetu katerega embalaža je reciklirana.
Smo zelo v zanimivem času oglaševanja in posla, vendar trdno je prepričan, da morajo ljudje dejansko narediti nekaj za reševanje problemov. Sprašuje se, zakaj zadovoljujemo svoje potrebe z oglaševanjem, ko pa nam realni svet ponuja isto. Zapomniti si moramo: “Naše delo in glas sta resnično pomembna.”