Govorec: Gregory Roekens
“Dobro jutro,” je bil prvi stavek, ki ga je Gregory Roekens iz Grey Europe, povedal kar v slovenščini, in se nato z govorom posvetil umetni inteligenci. Za boljše razumevanje njegovega bistva, je predvajal odsek iz filma Her. Virtualne pomočnike imamo že dlje časa, najbolj dostopni pa so tisti na naših telefonih. Trenutno je zelo popularen Amazonov produkt umetne inteligence, ki ga je naredil tudi Goodle. Oba produkta različnih podjetij pa se med seboj razlikujeta po načinu ukazovanja in ostalih stvareh. »V parih letih bo postala umetna inteligenca kot elektrika,« je množico šokiral Roekens. »Zanimiva knjiga o tej tematiki za tiste, ki bi radi izvedeli več je Superintelligence, Nicka Bostroma,« dodaja.
Znane so teorije o tem, da bodo stroji nekega dne zavladali svetu ter prevzeli nadzor in s tem izrinili ljudi. Lahko, da se bo to za nas izkazalo kot za pozitivno ali negativno stvar. Kaj pa to pomeni za prihodnost marketinga? V zadnjem času smo bili priča štirim velikim prodorom: paralelnemu procesiranju, shranjevanju podatkov na internetu, učenju strojev in možganom. V zadnjem času smo videli več virtualnih asistenc kot so Siri, Google, Cortana in Alexa. Te lahko uporabljajo skoraj vsa čutila, ki jih imamo ljudje. Z računalniki lahko predvidevamo in ugotavljamo najrazličnejše stvari, kot je na primer verjetnost zadetka pri športu. Aplikacija Blippar je bila ena izmed prvih na področju tehnologije za obogateno resničnost in je primerljiva Shazamu, le da namesto glasbe prepoznava obraze. To je še posebej koristno za slepe in gluhe ljudi.
Gregory nato vzame svoj telefon in pokaže primer še ene aplikacije, ki prepoznava predmete in prostore, kar je le še en dokaz, kako močni so postali naši stroji. Z novo tehnologijo lahko pridobimo veliko, lahko pa pride tudi do zlorabe. Dober primer je tudi plačevanje s telefoni in urami, ki razmišljajo in se odločajo namesto nas ter nam pripravijo najboljši načrt za naše potrebe. Če pa se ti odločajo namesto nas, kako oglaševati robotom? Možgani zaznavajo tako emocije kot racionalnost. Na emocionalnost lahko vplivam z videi, prehrano,.. racionalnost pa je bolj kompleksna. V devetdesetih letih smo imeli spletne strani, od 2007 dalje pa aplikacije. Zdaj poznamo še pogovore, a ne le s prijatelji, temveč tudi z umetno inteligenco. Zadnjo so lansirali pri Samsungu, njen prikaz pa so videli tudi obiskovalci v dvorani, saj je predavatelj pokazal posnetek ustvarjalca, ki je pokazal mogočnost Viv, nove umetne inteligence. Samo z enim stavkom lahko na primer nakažemo denar ali kupimo stvari. Prej smo imeli »search engine«, zdaj pa imamo »DO engine«. »Kmalu bo postalo običajno, da bomo blagovnim znamkam govorili kot ljudem,« je ob priliki dodal govorec in povedal svojo zadnjo napoved za prihodnost. Ker se tehnologija hitro premika, Roekens misli, da bomo kmalu videli All Inclusive naročnino za naše življenje, za avto, hišo, zdravstvo, hrano, in ostale osnovne stvari, stroški pa bodo kar v vrednosti naše plače. Po njegovem mnenju bomo nato glede na znesek uvrščeni v zlato, srebrno ali bronasto skupino. Vse to pa bo upravljala umetna inteligenca.