Osrednji dogodek slovenske oglaševalske stroke še naprej pomaga premikati meje družbeno odgovornega komuniciranja s podporo projektom, ki se zavzemajo za izboljšanje življenja posameznikov, skupnosti in družbe. Takšen je tudi mednarodni natečaj PLAKTIVAT, ki tokrat s temo »Diskriminacija in jaz« sledi ideji, da smo vsi soodgovorni pri ustvarjanju pogojev za manj diskriminacije.
Novost 14. izvedbe natečaja je posebna študentska in dijaška kategorija »SVEŽA KRI«, katere partner je tudi Slovenski oglaševalski festival. Najboljša rešitev komunikacijskega izziva med pogumnimi mladimi talenti bo nagrajena s kotizacijo za obisk 31. SOF-a, ki se 14. in 15. junija 2022 ponovno vrača v Portorož, za oddajo kreativnih rešitev pa je čas še do 12. decembra 2021 do 24. ure.
»Novih tem za projekt Plaktivat žal nikoli ne zmanjka, zato je vedno znova potrebno zavzeti aktivno pozicijo. Tokrat smo se odločili za diskriminacijo, ki je prisotna na vsakem koraku, hkrati pa ni uničujoča le za posameznike, ampak tudi za družbo, v kateri se odvija. Družba, ki izključuje namesto vključuje, zagotovo nima prihodnosti. Veselim se kreativnih rešitev, ki bodo sledile novemu izzivu. Aktualni natečaj, s posebno kategorijo 'Sveža kri', odpira priložnost tudi mladim kreativnim glavam. Izbrali in nagradili bomo tudi najboljši plakat med študentskimi prijavami,« je povedal vodja Plaktivata in direktor TAM-TAMa Tomaž Drozg.