Govorci: mag. Aleš Muhič, Janja Štular, Mitja Tuškej, Simon Oblak, Tina Štrubelj, vodil Matija Goljar
Kratka, a efektivna anekdota Mitje Goljarja je že na samem začetku okrogle mize uspela ilustrirati temo diskusije. V njej je opisal matematika, kateremu je po treh letih nedeljskih izračunavanj, končno uspelo dokazati najvišjo formulo za praštevilo. Vzelo mu je 180 nedelj, vsako nedeljo pa je poskusil drugo kombinacijo. »Stvari niso nemogoče, so zgolj zelo težke, stvar pa bi bila precej lažja, če bi imel pomoč. To je sporočilnost, ki jo želimo prenesti s projektom Štartaj Slovenija: Skupaj zmoremo več,« pravi Goljar.
Za okroglo mizo so se posedli vsi glavni akterji oddaje in pogovor je takoj prešel k bistvu. Direktor DMK in partner pri Formitas, Mitja Tuškej je uvodno poudaril, da ni bilo lahko. »Nekje je bilo treba začeti. Dejstvo je, da je sodelovanje predpogoj za uspeh.« Omenil je, da je bila ključna tudi 20-letna prisotnost na trgu ter biti del medijskega prostora. »Mogoče se sliši klišejsko, ampak uspelo nam je zaradi analize konkurence, trendov in potrošnikov. Delo je bilo strastno, poglobljeno.« je dejal Tuškej. Dodal je tudi, da je za uspeh potrebno vstopiti v um potrošnika, ugotoviti kaj ga vodi, kako dojema današnje znamke. Storiti je potrebno nekaj drugačnega, inovativnega. Kot projekt Štartaj Slovenija. Tudi za direktorja trženja pri Pro Plus, Aleša Muhiča, je bila to pogumna odločitev. »Želeli smo ostati zvesti sebi in predstaviti zadevo na zabaven način, da zajamemo širši krog gledalcev. To je bil naš cilj in izpolnili smo ga.« je dejal. Projekt je tako postal zelo uspešna poslovna odločitev. Vodja marketinga pri Spar Slovenija, Janja Štular je dodala, da je bila pri samem projektu ključna tudi želja po drugačnosti. »Želeli smo si na inovativen način pojaviti v javnosti, ne le s ponudbo izdelkov. Cela zgodba je tekla na nov način. Projekt je bil velik izziv, vrnili smo se h koreninam kar se tiče proizvodnje in lansiranja izdelka.« Želela je izpostaviti kako pomembno je bilo izstopiti iz okvirjev vsakdanjega. Pomembne so bile sekunde, rešitve, poenostavitve.
Kaj pa je teklo v ozadju? »Optimističen koncept,« smeje odgovori Tuškej. »Ko pa smo stopili v izvajanje smo se srečali z izzivi o katerih se nam ni niti sanjalo. Bila so vsakdanja presenečenja ampak s pozitivno energijo in pozitivno miselnostjo nam je uspelo novosti rešiti pozitivno in iti naprej,« še pravi Tuškej.
Projekt je zmagovalcema Hit produkta Nelipot, Tini Štrubelj in Simonu Oblaku, življenje popolnoma obrnil na glavo. Kot pravi Simon: »Projekt nama je popolnoma spremenil življenje v pozitivnem smislu. Preselila sva se v nove prostore, projekt nama je dal priložnost, da iz malih podjetnikov zrasteva v nekaj velikega. »Tina ga je dopolnila z besedami, da ju je najprej prevzela panika in kasneje čista evforija. Postali so popolnoma organizirani, kar jima je prej povzročalo paniko, zdaj popolnoma deluje. O pregovoru o slovenski nevoščljivosti ni bilo ne duha ne sluha. Tuškej je za zaključek dodal, da je bil eden od največjih dosežkov sprememba miselnosti celotne populacije. »Podjetništvo je dobilo dodano vrednost. Projekt je dokaz, da se v Sloveniji spreminja miselnost,« je zaključil.