SOF barva 2024 – vijolično ravnovesje

22.11.2023

Trenutne razmere v svetu nas skupaj s hitrim tempom življenja lahko obremenjujejo. (Ne) vede na nas zunanji dejavniki, kot so družbene razmere, naravne katastrofe, nemiri in pritisk prihodnosti lahko vplivajo, da v mislih iščemo svoj mir. Pot do tega, kako ga najdemo, je različna. Vsekakor pa je ena izmed rešitev izbira barv, ki nas obdajajo, tako v osebnem, kot poslovnem okolju. Idealna pri iskanju miru, sproščenosti, hkrati pa kreativnosti in modrosti, ki ju pri svojem delu še kako potrebujemo, je vijolična. V ta odtenek bo odet tudi 33. SOF, ki mistično (kot izbrana barva) obljublja pestro paleto izobraževalne vsebine.

O vijolični so se tudi tokrat razpisali v podjetju JUB, ki vsakoletnemu izbranemu odtenku festivala pripišejo pomen in tako doprinesejo k dodatni izpostavitvi barve kot pomembnega elementa sporočanja. Vijolična prav gotovo sporoča veliko. Kot mešanica pomirjajoče modre in temperamentne temno rdeče barve kaže na »balance« umirjenosti in impulzivnosti. Kot zmes hladnega in toplega pa združuje svetova dveh popolnoma različnih si barv, čustev in elementov.

Zaradi svoje dvojnosti deluje skrivnostno, kar v svetu kreativnosti in oglaševanja pomeni dobro: spodbujanje domišljije in s tem kreiranja najboljših oglaševalskih kampanj, ki zmagoslavno – kot kraljevska vijolična – sproža še večjo mero motivacije. Ta pa naprej … pod pritiskom novih trendov, novo razvijajoče se tehnologije, ki kreativcem lahko pomeni bodisi pomoč bodisi konkurenco, išče mir in ustvarja ravnovesje.  

Da vijola pomirja, je ugotavljal tudi »la chef« umetnosti – Leonardo da Vinci, ki naj bi verjel, da je meditacija ob vijolični svetlobi desetkrat učinkovitejša. Izhajajoč iz tega jo je v svojem bivalnem in delovnem okolju dobro uporabljati v kotičkih, kjer se želimo sprostiti, ustaviti in zaužiti miru. Ali pa najti uravnoteženost med hitrimi mislimi, nizanju različnih kreativnih idej in »stop efektom«, ki nas včasih zapelje na pravo pot ustvarjanja. Vijoličen odtenek namreč sporoča tudi moč, ambicioznost, samozavest, delovno vnemo in željo po uspehu.

Če povzamemo, je vijolična torej most nasprotujočih si svetov. Na eno oziroma drugo stran se nagiba odvisno od količine primešane (pomirjajoče) modre oziroma (poživljajoče) rdeče. Je drzna, a hkrati navdihujoča, elegantna in nežna. Ne glede na vse, se lahko strinjamo, da je njena primarna naloga iskanje ravnovesja, ki jo mi kreativci, lahko uporabimo za »muzo« pri pisanju novih briefov, načrtov in vsebin.

Poiščite pravo ravnovesje obeh svetov skupaj z nami in se nam pridružite na 33. (vijoličnem) SOF-u. V četrtek in petek, 6. in 7. junija 2024, bomo, zopet ob morju (v Avditoriju Portorož), iskali pravi »balance«. Se prepustili navdihujočim zgodbam oglaševalskih mojstrov, kraljevsko razkrivali najboljše zgodbe in pisali nove spomine. Se vidimo!