Mladi, drzni in kreativni, mlajši od 30 let (rojeni po 22. juniju 1988), imajo do 25. marca oziroma zapolnitve omejenega števila mest, možnost svoj talent preizkusiti na že tradicionalnem natečaju za Mlade kreativce 2019. Celoten proces ustvarjanja rešitev bo potekal v času in na lokaciji festivala, prijavljeni udeleženci pa bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani brief in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje briefa. Najboljši pa bodo svoje rešitve nato predstavili na odru pred žirijo in slušatelji.
Zmagovalca natečaja bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2019, kjer se bosta v konkurenci celega sveta udeležila tekmovanja »Young Cannes Lions« v kategoriji »Digital«. Naročnik in izvajalec tekmovanja, Slovenska oglaševalska zbornica, bo skupaj s partnerjem, podjetjem NLB, zmagovalnemu paru krila stroške prijavnine na tekmovanje v Cannesu, NLB pa bo poskrbel tudi za žepnini v skupni višini 1.000 EUR (brez DDV). Za pot v Cannes bosta zmagovalca dobila v brezplačno uporabo osebni avtomobil, novi Renault Kadjar, nočitev v Cannesu pa bo omogočil Collegium Mondial Travel. Drugo in tretje uvrščeni tekmovalci se bodo lahko brezplačno udeležili 29. SOF-a.
Zmagovalni par bo razglašen na Zlati noči, zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, 12. aprila 2019. Zlata noč bo razkrila tudi prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih trofej SOF v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ. Podelili bomo prestižni nagradi za oglaševalsko osebnost in oglaševalca leta 2018. Vrhunec večera pa bo razglasitev znamke leta 2019, agencije leta 2019 in nove nagrade SOF SOF-a.