Spremembe so edina stalnica življenja, kar pa seveda velja tudi za Slovenski oglaševalski festival. Zato SOF – festival, ki nagrajuje kreativnost komunikacij v času, ko svetovna komunikacijska industrija doživlja nenehno evolucijo – posodablja tekmo in odpira vrata raznolikim oblikam oznamčenih komunikacij, ki se prilagajajo času ter na izviren način rešujejo izzive znamk.
Nova struktura tekmovalnega dela festivala, ki se deli na sekciji KAJ in ZAKAJ, omogoča prijavo del v zelo raznolike tekmovalne skupine in kategorije ter tako ponuja široko paleto priložnosti za prijavo, tudi tistim malo bolj specializiranim komunikacijam, ki do zdaj morda niso našle mesta na tekmi SOF. Tako boste poleg že znanih skupin v obeh sekcijah našli nove skupine in kategorije, kot so recimo Tisk & publikacije (tiskane in digitalne publikacije), Integrirane komunikacije, Obrtna odličnost, Aktivacija, Upravljanje znamke in Doseg. Že znane skupine pa so posodobljene in ponujajo nove in osvežene kategorije.
Poleg prenovljene tekme pa je nekaj novosti tudi v načinu ocenjevanja žirije. Največja sprememba je tajno glasovanje o velikih nagradah. Velike nagrade odslej žirija ne bo podeljevala najboljšim delom v tekmovalnih skupinah, temveč najboljšim delom festivala. Za velike nagrade bodo kandidirala vsa z zlatom nagrajena dela, s tem, da jim pripada le ena nominacija za veliko nagrado, ne glede na število prejetih zlatih nagrad. S to spremembo bodo dobila večjo težo s srebrom in zlatom nagrajena dela, veliko nagrado pa si bo prislužila le peščica najboljših del, ki bodo žirijo prepričala, da so »crème de la crème« preteklega leta. Dela, ki se lahko mirne vesti postavijo ob bok najboljšim delom širše regije.
Novost je tudi nagrada SOF SOF-a. Če smo do zdaj nestrpno čakali predvsem na razglasitev agencije leta, bomo zdaj nestrpno čakali tudi, kdo bo prejel SOF SOF-a – najprestižnejšo nagrado festivala. SOF SOF-a bo postalo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov – uglednih predstavnikov stroke iz regije. Nagrado SOF SOF-a bo torej prejelo delo, ki bo pokazalo najvišji nivo kreativne presežnosti in učinkovitosti. Cilj te nagrade pa je dvigovati ambicijo in motivacijo celotne stroke za ustvarjanje regionalno ter globalno odmevnih komunikacijskih rešitev.
Prenovljena tekma SOF sledi trendom svetovne kreativne industrije in ponuja priložnost raznolikemu naboru sodobnih oznamčenih komunikacij, ustvarjenih v slovenskem prostoru.
Novi tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala se deli na dve sekciji: KAJ in ZAKAJ.
Sekcija KAJ
Dela, prijavljena v tekmovalne skupine sekcije KAJ, se ocenjujejo skozi prizmo forme komunikacije (formata, kanala, medija ipd.), na podlagi ključnih vprašanj:
Kaj je presežnost komunikacijske rešitve v izbrani formi?
Kaj je dodana vrednost njene izvedbe?
Sekcija KAJ nagrajuje kreativno presežnost idej in odličnost izvedbe komunikacijskih rešitev v tradicionalnih ter novih skupinah: Film, Tisk & publikacije, Ambientalne komunikacije, Zvok, Spletne & mobilne komunikacije, Integrirane komunikacije, Oblikovanje in Obrtna odličnost.
Sekcija ZAKAJ
Dela, prijavljena v tekmovalne skupine sekcije ZAKAJ, se ocenjujejo skozi prizmo namena komunikacije na podlagi ključnih vprašanj:
Zakaj komunikacijska rešitev obstaja? Kateri so njeni cilji?
Kako kreativna in inovativna je pri dosegu svojega namena?
Sekcija ZAKAJ nagrajuje kreativno presežnost in inovativnost komunikacijskih rešitev pri doseganju zastavljenih ciljev/namena komunikacije v skupinah: Aktivacija, Upravljanje znamke, Doseg, Inovativnost, Oznamčene vsebine in Družbeno dobro.