Nova pravila. The Game Is On.

25.11.2025

SOF utrjuje svojo vlogo ključnega oglaševalskega dogodka leta. Na istem mestu, ob istem času – a z novo energijo in še boljšo zgodbo.

Tekmovalni program ohranja nedavno prenovljeno obliko, najboljša dela slovenske oglaševalske kreativnosti pa bodo tudi prihodnje leto ocenjevale tri žirije: žirija kreativnih sekcij, poslovna in medijska žirija.

Matjaž Germ, predsednik Sveta tekmovalnega programa, je ob napovedi SOF 2026 izpostavil: “Novosti v novem tekmovalnem letu so usmerjene predvsem v izboljšave, ki bodo prijavitelje spodbudile k še bolj premišljenim prijavam v posamezne kategorije oziroma skupine in omogočile bolj učinkovit proces žiriranja. V duhu časa razširjamo tudi festivalska pravila in prijavitelje opominjamo na trajnostna načela in smernice za etičnost v komuniciranju”. 

Med glavnimi novostmi letošnjega leta je vpeljava nove kategorije Dolgoročna družbena odgovornost, namenjene trajnostnim projektom, ki presegajo okvirje enkratnih kampanj in na dolgi rok vplivajo na reševanje družbenih izzivov. V okviru sekcije Večkanalno komuniciranje bo zaživela tudi samostojna skupina Upravljanje družbenih omrežij.

Nekoliko se spreminja tudi sama struktura prijave. Prijavitelje bomo letos spodbudili k še bolj natančnemu definiranju vpliva projekta v okviru izbrane kategorije. Pomembna novost je tudi skrajšanje maksimalne dolžine predstavitvenega videa na 2 minuti oziroma 3 minute v dveh dolgoročnih kategorijah.

“S skrajšanjem predstavitvenih videov za 1 minuto sledimo največjim svetovnim festivalom, obenem pa si želimo žiriranju dodati več fokusa in preglednosti. Tako pri osnovnih žirijah kot pri tekmovalni akademiji. Pri več kot 400 predstavitvenih videih je ena minuta kar nekaj ur,” je poudaril Matjaž Germ, predsednik STP SOF.

Tudi na 35. SOF bo pomembno vlogo pri izbiri finalistov odigrala Tekmovalna akademija SOF, ki jo bodo sestavljali člani SOZ. Tradicionalno pričakujemo tudi tekmovanje za naziv Mladih kreativcev, katerega zmagovalni par bo junija 2026 odpotoval na tekmovanje Young Cannes Lions, na Azurno obalo.