Mihnea Gheorghiu se je s svetom oglaševanja spoznal že pri 19-ih letih, poslovna pot pa ga je popeljala od Hamburga, Pariza, Londona, Madrida, Toronta, New Yorka, Amsterdama, vse do Milana. V svoji karieri je osvojil kar 92 kanskih levov, na stotine drugih nagrad, med drugim D&AD, Clio, One Show, ANDY, NYF, LIA, Eurobest, Epica, Golden Drum.
Od leta 2017 deluje v agenciji Publicis Milano, kjer je na globalnem nivoju odgovoren za blagovni znamki DIESEL in Heineken, od leta 2021 se ponaša z nazivom glavnega globalnega kreativnega direktorja agencije Le Pub.
Kreativnost v koraku s hitro se spreminjajočo kulturo
Mihnea Gheorghiu rad razmišlja, kako na povsem nov in kreativen način povedati že slišano. V svojem predavanju na SOF-u nam bo zaupal recept za odlične kreativne rešitve, ki sledijo hitro se spreminjajoči kulturi. Predavanje omogoča Heineken.