Julian Cole je eden izmed vodilnih strategov na globalnem nivoju, njegova dela pa redno objavljajo mednarodne publikacije kot so New York Times, Wall St Journal, AdAge in AdWeek. Njegova ekipa je, pod njegovim vodstvom, prejela že več kot 100 mednarodnih nagrad, tako kreativnih, kot tudi strateških, za blagovne znamke Bacardi, Footlocker, Axe, Pepsi GE, M&Ms, AT&T ter Interscope Records. Lansirali so oglase za Super Bowl, za Snickers in Mountain Dew, ter pomagali PlayStationu, da je njihova igralna konzola postala najhitreje prodajana v zgodovini.
Premagovanje strupene agencijske politike s komunikacijsko strategijo
Medijske in kreativne agencije še nikoli niso bile tako oddaljene ena od druge, povezovanje obeh agencijskih svetov, pa je ključ do ustvarjanja odličnih kreativnih kampanj. Prisluhnite zgodbam iz predrznega sveta newyorških agencij in praktičnim rešitvam sodobnih problemov, ki nam jih bo zaupal Julian Cole. Predavanje podpira Nova KBM.