Tjaša Peterle je nagrado – mednarodno prakso v Amsterdamu - osvojila na jubilejnem 30. SOF-u, na natečaju Misija športa, ki sta ga soorganizirala Slovenska oglaševalska zbornica in Mastercard. Tjaša nam je zaupala njeno izkušnjo:
"Nagrado sem osvojila na jubilejnem 30.SOFu na natečaju Misija športa, ki ga je soorganiziral Mastercard. Briefing je zahteval idejo, kako spodbuditi ljudi k gibanju v času korone. Zdelo se mi je smiselno, da pripravim idejo, kjer korist ni samo v prid posamezniku, temveč tudi živalim - psom. Pripravila sem koncept, kjer skozi socialna omrežja ljudje izzovejo svoje prijatelje k dvigovanju uteži in tako dobrodelno prispevajo znesek skozi organizatorja Mastercard. Izredno vesela in hvaležna sem bila nagrade, ki je zajemala finančno podporo in prakso v Amsterdamu v eni izmed največjih evropskih agencij Dept.
S kančkom nervoze, adrenalina in veselja sem se na petkovo jutro odpravila na letalo in prvi vikend preživela v raziskovanju čudovitega Amsterdama. Ob tem me je spremljal medvedek Srečko - Lucky, ki mi je delal družbo v prelepih parkih in okolici, kjer sem se nahajala.
V ponedeljek pa so njegovo družbo zamenjali pristni ljudje - izjemni talenti iz vseh področij oblikovanja, vodenja, tehnologije itd. Vsi so bili zelo prijazni in me skozi 1-urne videoklice spoznavali ter predstavili svoje delo in kreativni proces. Vključili so me v izredno zanimive projekte za Philips, Triumph in Plastic Soup. Prvič sem sodelovala v vlogi kreativca (creative) - željo sem namreč imela delati na področju, katerega nisem vajena (izhajam iz grafičnega oblikovanja in izdelave spletnih strani).
Prvi teden je v celoti potekal v spoznavanju, ljudi je namreč ogromno (3500+ v vseh podružnicah skupaj) stavba pa obsega 3 nadstropja s prostori, inspirirani po hotelskem interierju, ki vključujejo mnogo zabavnih aktivnosti, tako da se tam počutiš zares domače. Najbolj všeč mi je bil razgled na Amsterdamski kanal, rooftop terasa in razgibanost dela.
V drugem tednu sem si šla ogledat nekaj znamenitosti, med drugimi znamenito polje tulipanov Kaukenhof, značilne mline na vetru (Zaanstad), muzej znanosti, muzej diamantov, galerijo moderne umetnosti, kraljevo palačo in pravljični grad Muiderslot. Seveda ni manjkala tudi vožnja po kanalu in okušanje njihovega tradicionalnega sira.
Name je poseben vtis naredil tudi študentski oglaševalski festival AdFest, katerega sem se udeležila z ostalimi mladimi Deptovci. Izkusila sem tudi snemalni dan v studiu, kjer se je snemal material za oglaševalske kampanje njihove priznane znamke spodnjega perila Triumph.
Mešanica različnih mnenj, pogledov in načinov ustvarjanja so mi definitivno dali dodatno širino in samozavest ob nadaljnjem delu.
Z grenko-sladkim priokusom sem zapuščala Amsterdam, ki mi je ostal v spominu kot izjemna izkušnja in stopnička k napredovanju v svoji karieri. Ker gradim samostojno pot sem bila neizmerno hvaležna za vpogled, ki sem ga prejela skozi prakso. Videti kako delujejo agencije v tujini je zagotovo eden izmed faktorjev, ki najbolj izoblikuje kreativce zato vsem priporočam, da iščejo priložnosti tudi izven slovenskih meja."