Letošnji naziv kreativnega direktorja leta, ki ga že tradicionalno podeljujejo pri Marketing magazin prejme, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, Luka Bajs.
Prve zgodbe je začel pisati pri 7-ih letih, ko je takratni lektorici (svoji babici) in urednici (svoji mami) poskušal kot naslednji hit prodati izboljšano verzijo »5 prijateljev« – »6 prijateljev«. Kasneje se je odločil za pisanje oglaševalskih zgodb, za katere je prejel nagrade na festivalih Digital Communication Awards, Magdalena, SOF, Brumen, Outstanding, Balcannes, SoMo Borac, Effie in drugih. Leta 2013 je skupaj z Dragom Mlakarjem osvojil naslov najboljših mladih kreativcev Evrope na festivalu Eurobest, leta 2015 pa so ga uvrstili med 50 mladih liderjev Adriatic regije.
Podpisal se je pod kampanjo »Lahkonočnice«, ki je na 28. SOF-u prejela zlato nagrado kot tudi novo in hkrati najprestižnejšo nagrado SOF SOF-a. (So)podpisal se je še pri nekaj izjemno uspešnih akcijah, kot so »Lahko noč, nestrpnost!« (ki je prejela veliko, tri zlate in tri srebrne nagrade), ‘instaliterarne’ zgodbe Med vrsticami (uvrstitev v ožji izbor in zlata nagrada), rokovnik Med vrsticami in risanka Darilo za rojstni dan (srebrni nagradi) ter »Nahranimo čebele« in »Ekstremni binge izziv« (ožji izbor).
Foto vir: MM.