Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, je na podlagi nagrad, osvojenih na SOF-u, že drugič zapored prejel naziv kreativnega direktorja leta, ki ga tradicionalno podeljuje Marketing magazin.
Na podlagi nagrad, ki jih je osvojil na letošnjem SOF-u, je namreč dobil največ točk med 32 kreativnimi direktorji v ožjem izboru. Največ po zaslugi oglaševalske akcije »Pobuda gledališki tolmač«, ki je prejela eno veliko, tri zlate in dve srebrni nagradi, akcije »Dobro jutro, čustva«, ki je prejela dve srebrni nagradi, ter akcij »Darila najdete pri A1« in »Testna vožnja v prihodnost«, ki sta se uvrstili v ožji izbor.
Luki Bajsu na drugem mestu med slovenskimi kreativnimi direktorji sledi Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, na tretje mesto pa sta se uvrstili Petra Krulc, nekdanja izvršna kreativna direktorica pri Grey Ljubljana, in Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica pri Grey Ljubljana.
Med desetimi najboljšimi so še Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Pristop, Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV Studio, Ana Šušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, Zoran Gabrijan, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, Gal Erbežnik in Ana Ivandić, kreativni direktor in kreativna direktorica v agenciji Innovatif, Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti, Milena Jakovljevič, kreativna direktorica in strateška direktorica v DROM agency, ter Nina Vrhovec in Miha Brodarič, kreativni direktor in kreativna direktorica v Studiu Multipraktik.