Prijavitelji del so dokazali, da je kreativnost zares brezčasna in letos prijavili še več kreativnih in drznih idej v skupini Digitalno, Družbeno dobro in Kreativna uporaba medijev.
»Svet tekmovalnega programa opaža, da tudi festivalska tekma nakazuje smer, v katero se razvija naša industrija. Prav zato je letos več prijavljenih del v skupini Digitalno ter v skupinah Kreativna uporaba medijev, Inovativne rešitve in Družbeno dobro. Zanimive so tudi spremembe znotraj posameznih kategorij. Tako ima kategorija Hipni odziv, ki smo jo uvedli lani in z njo želeli vzpodbuditi znamke, da bi se bolj odzivale na aktualna dogajanja v družbi, letos enkrat več prijavljenih del. Prav tako je enkrat več prijavljenih del kot lani tudi v kategoriji Doživetja. Medtem ko sta kategoriji Avtorska glasba in Tekstopisje letos slabše zastopani.
Prihodnji teden se začne žiriranje za ožji izbor prijavljenih del, ki letos že drugič poteka v okviru Tekmovalne akademije SOF. Letos bo dela za ožji izbor, ob osrednji žiriji, ocenjevalo kar 70 članov Slovenske oglaševalske zbornice. Od tega 31 predstavnikov oglaševalcev, 26 predstavnikov agencij, sedem predstavnikov medijev in trije neodvisni člani. Tekmovalno akademijo smo v Svetu tekmovalnega programa prvič uvedli v lanskem letu kot sodobno festivalsko platformo, ki tudi skozi tekmo povezuje celotno oglaševalsko industrijo – agencije, oglaševalce in medije. Veseli me dober odziv na letošnjo Tekmovalno akademijo. Vzpodbudno je videti takšen interes ključnih akterjev naše industrije.
Pomembno je, da se celotna industrija enkrat letno zazre vase in oceni svoje dosežke. Za razvoj oglaševalske industrije so namreč pomembni vsi trije akterji in samo skupaj lahko dvigujemo standarde in premikamo meje.«
- Uroš Goričan, predsednik Sveta tekmovalnega programa 32. SOF