Kot osrednji tržno-komunikacijski dogodek, bomo vsako leto ponudili priložnost vsaj eni od neprofitnih in ali nevladnih organizacij, da se sreča ena-na-ena z vami, udeleženci festivala. Letos se nam bo zato pridružilo Društvo za srčno žilne bolezni AED. Cilj društva je omogočiti čim bolj gosto mrežo avtomatskih eksternih defibrilatorjev (AED) po Sloveniji in na ta način preprečevati nepotrebne smrti.
»Bolezni srca in ožilja so glavni vzrok smrti v razvitem svetu, v povprečju srčni zastoj doleti (doživi) kar 5 Slovencev na dan. Pravilno ravnanje v primeru srčnega zastoja, kamor poleg izvajanja temeljnih postopkov oživljanja sodi tudi zgodnja uporaba naprave AED, pa lahko pomeni razliko med življenjem in smrtjo. Povprečni čas prihoda ekip nujne medicinske pomoči je 10 minut, ob srčnem zastoju pa že po treh minutah (ob neukrepanju) začno odmirati možganske celice – posledice pa so dolgotrajne in pogosto usodne. Zato si v Društvu AED prizadevamo zgostiti mrežo naprav AED, naš cilj je, da v primeru srčnega zastoja naprava ne bi bila oddaljena dlje kot tri minute stran. Iskreno se zahvaljujemo organizatorjem Slovenskega oglaševalskega festivala, ki so naša prizadevanja prijazno podprli, menimo namreč, da na tovrstnih dogodkih lahko ozavestimo udeležence, ki naše sporočilo prenesejo še dlje, kot seže naš glas. Z vami rešujemo življenja,« je povedal Samo Oblak, projektni vodja pri Društvu za srčno žilne bolezni AED.
Že Tone Pavček je zapisal: »V srcu, če je pravo, je zmeraj prostora za mnogo (tisoč in več) lepih stvari, ki jih ljubiti mora vse, kar živi,« zato bomo za vašo dobrobit, vsaj v času festivala, poskrbeli SOF-ovci.