"Če vaša blagovna znamka ne počne ničesar, kar bi spreminjalo svet na bolje, čez pet ali deset let ne bo več obstajala!"

18.02.2020

Je družbena odgovornost stvar korporativnih, vodstvenih ali osebnih odločitev? Bi jo morali razumeti celo kot dolžnost, pogojeno z vpetostjo v družbeno in naravno okolje?

Kako izbrati področje družbeno odgovornega delovanja? Kakšno vlogo ima pri tem komunikacija? Kako pomembne so sistemske rešitve? Kdo so ključni akterji, ki se morajo povezovati? So posamezne in kratkoročne aktivnosti dovolj za dosego vidnih sprememb ali so močnejše dolgoročne in celostne rešitve?

O pomenu, načinih, izzivih, izkušnjah in rezultatih družbeno odgovornega delovanja se bo Tine Lugarič, kreativni direktor agencije Luna⧵TBWA, pogovarjal s tremi izjemnimi posamezniki, predstavniki treh sfer (nevladnih organizacij, medijev in podjetij), ki lahko ob sodelovanju dosegajo velike spremembe v družbi in okolju. Svoje izkušnje in poglede bodo na okrogli mizi "Imeti glas pomeni imeti odgovornost" delili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, David Razboršek, direktor Zavoda Vozim ter Jani Muhič, filantrop in voditelj osrednje informativne oddaje 24UR.

Več o vsebini in govorcih.