»Vabilo v žirijo Slovenskega oglaševalskega festivala se je zame vedno izkazalo kot vstopnica na izjemno intenziven izobraževalen seminar. Za osrednji nacionalni festival je namreč ključno, da se žiriranje ne izvaja le s številčnim ocenjevanjem, ampak se odločitve izkristalizirajo skozi argumentirane debate žirantov. Glede na sestavo žirije sem prepričan, da me tudi letos čaka zanimivo soočanje različnih mnenj in odkrivanje svežih pogledov na naše delo. Tega se res veselim in se zahvaljujem Svetu tekmovalnega programa SOF za zaupanje.« - je povedal Boštjan Napotnik, predsednik žirije SOF 2024.
Boštjan po stažu sodi med najbolj izkušene posameznike na slovenski oglaševalski sceni, saj je svojo uradno oglaševalsko kariero začel že leta 1992 kot urednik EPP na Radiu Študent. Od tam ga je pot vodila preko agencij Mayer McCann (takrat še Mayer & company), kjer je med letoma 1994 in 2000 delal kot copywriter in Reaktor, v kateri je bil od leta 2000 do 2006 partner in kreativni direktor do mesta kreativnega direktorja v agenciji Futura DDB, kjer dela od leta 2007 naprej.
Zaradi dolgoletnih izkušenj iz različnih okolij (alter medij - hitro rastoča agencija - kreativni butik - velika uveljavljena agencija), v katerih je delal na mnogih manjših in večjih projektih za številne domače in tuje znamke, ima širok in globok vpogled v zgodovino in sedanjost slovenskega oglaševanja. Poleg oglaševalske kreacije je že dolga leta aktiven pri projektih SOZ - dva mandata je bil član oglaševalskega razsodišča in Sveta tekmovalnega programa SOF, kot večkratni član žirije SOF pozna tudi ustroj tekmovalnega festivalskega presojanja, nenazadnje pa je kot voditelj zaključnih prireditev na zmagovalni oder festivala verjetno povabil več kreativcev, kot kdorkoli drug.