Portorož, 7. april – Prvi festivalski dan 25. SOF-a je minil v znamenju dobrih zgodb in tudi prvih zmagovalcev. Pestremu dnevnemu dogajanju je sledila podelitev Srebrnih priznanj SOF za dobra dela v tekmovalnih kategorijah in skupinah.
Letošnji SOF se je pričel s pregledom oglaševalske letine. Sledil je Branimir Brkljač, ki je občinstvu predstavil izraz »zgodbarjenje«, medtem ko sta se na govorniškem dvoboju soočila slovenska kreativca, ki ustvarjata v tujini, Vesna Koselj in Anže Jereb. Rok Predin in Richard Barnett sta zbrane navdušila z video animacijo in njeno raznolikostjo. Udeleženci so lahko prisluhnili raznolikim pogovorom in predavanjem, prva, težko pričakovana tekma kreativnih del pa je 21 dobrim zgodbam prinesla Srebrna priznanja.
Kreativna dela je ocenjevala in izbrala devetčlanska strokovna žirija, ki jo je vodila predsednica žirije 25. SOF-a Ana Ivandić: »Oglaševalska letina je na moje veliko veselje dobra, odločitve o zmagovalcih so bile težke. Vsako delo je moralo čez strogo sito kriterijev in verjamem, da smo izluščili najboljše. Med prijavljenimi deli se poznajo spremembe in trendi v naši stroki. Nekatere tekmovalne skupine, kot na primer digitalne kampanje, oznamčene vsebine ter inovativne rešitve so bile letos močnejše od nekaterih bolj tradicionalnih, denimo radio. Iskreno čestitam vsem zmagovalcem, tako na strani agencij kot oglaševalcev.«
Srebrna priznanja za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:
– v skupini A Celostne komunikacijske akcije Ne tekstam, ko vozim (oglaševalec Renault Nissan Slovenija, d.o.o. in Zavod Vozim, agencija PUBLICIS, član Publicis Groupe Slovenia);
– v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Renault Kadjar Avantura (oglaševalec Renault Nissan Slovenija, d.o.o, agencija PUBLICIS, član Publicis Groupe Slovenia);
– v skupini C Inovativne rešitve Virtualni poleti Planica 2015 (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Pristop d.o.o.);
– v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine:
- Roylet (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop d.o.o.);
- Orto Eksperimentalci (oglaševalec Si.mobil, d.d., agencija Grey);
- Ne tekstam, ko vozim (oglaševalec Renault Nissan Slovenija, d.o.o. in Zavod Vozim, agencija PUBLICIS, član Publicis Groupe Slovenia);
- FerFud (oglaševalec Hofer trgovina, d.o.o., agencija SAATCHI&SAATCHI, član Publicis Groupe Slovenia);
– v skupini E Neposredno komuniciranje:
- 2900 (oglaševalec Vina Ščurek, agencija Grey);
- Barbarstvo muk (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Pristop d.o.o.);
- FerFud (oglaševalec Hofer trgovina, d.o.o., agencija SAATCHI&SAATCHI, član Publicis Groupe Slovenia);
- Bad day is good beer day (oglaševalec VBG , agencija VBG d.o.o.);
– v skupini F Digitalno komuniciranje:
- Prevcanje (oglaševalec Zadrga, d.o.o., agencija Zadrga d.o.o.);
- Mikić osvaja Slovenijo! (oglaševalec Pivovarna Laško, agencija LUNA/TBWA);
– v skupini G Film:
- Ostani ponosen. Laško zlatorog. (oglaševalec Pivovarna Laško, agencija LUNA/TBWA);
- Natur Aktiv (oglaševalec Hofer trgovina, d.o.o., agencija SAATCHI&SAATCHI, član Publicis Groupe Slovenia);
- Kuli (oglaševalec Si.mobil, d.d., agencija Grey);
– v skupini H Tiskani oglasi in plakati:
- Brijemo tudi norce (oglaševalec Mič styling, agencija YIN + YOUNG);
- serija del Boben, Trobenta (oglaševalec Gramus, d.o.o., PUBLICIS, član Publicis Groupe Slovenia);
– v skupini I Radijsko oglaševanje Bor (oglaševalec Si.mobil, d.d., agencija Zavod Radio Študent);
– v skupini J Oblikovanje Cocta Black Tonic (oglaševalec Droga Kolinska/Atlantic Grupa, agencija Pristop d.o.o.);
– v skupini K Ambientalno oglaševanje Roylet (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop d.o.o.).
Festivalsko dogajanje se nadaljuje jutri. Tekom dneva bodo na sporedu različna predavanja in družabno dogajanje, večer pa bo zaznamovala Zlata noč s podelitvijo zlatih priznanj in velikih nagrad, razglasitvijo najboljših mladih kreativcev, podelitvijo prestižnih stanovskih nagrad Slovenske oglaševalske zbornice Oglaševalska osebnost in Oglaševalec leta za leto 2015 ter naziva najuspešnejše Znamke leta in Agencije leta 2015.