Petrolovi junaki vsakdana

Šifra: V4.5003S24Agencija: /Naročnik komunikacij: Petrol
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.5 UPRAVLJANJE ZNAMKE DELODAJALCA

glasnost:

Kreativna ideja

Da bi razvijali blagovno znamko in znamko delodajalca, smo z medijsko hišo Delo v kampanji vsebinskega marketinga spreminjali percepcijo Petrola in spodbujali zanimanje za delo pri nas. Kreativen pristop k nagovarjanju ciljnega občinstva je bil ključen po regulaciji cen goriv in v visoko konkurenčnem okolju, v katerem poslujemo, kjer za omejen bazen kadrov tekmujemo s številnimi zaposlovalci.

  • Ime znamke ali podznamke: Petrol
  • Naročnik komunikacij: Petrol
  • Izdelek / storitev: Petrol
  • Agencija: /
  • Medijska agencija: /
  • Digitalna agencija: /
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Medijska hiša Delo
  • Produkcijska hiša: Kreativec.si, Deygonnasee
  • Spletni naslov: www.petrol.si
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Mojca Avšič (Petrol)
  • Strateg/inja: Urša Primožič (Petrol), Petra Oplotnik (Petrol)
  • Tekstopisec/ka: Tina Boh (Delo)
  • Oblikovalec/ka: Nik Causevig (Petrol), Erna Kovač (Petrol)
  • Digitalni strateg/inja: Nina Smonig Grnjak (Petrol)
  • Urednik spletnih vsebin: Tamara Turnšek (Petrol)
  • Vodja projekta: Biljana Gajšak (Delo), Tina Boh (Delo)
  • Direktor/ica projekta: Darko Špiranec (Delo)
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Jakopin (Petrol), Romina Godnič (Petrol)
  • Fotograf/inja: Črt Piksl
  • Režiser/ka: Ajda Martinčič (Delo)
  • Scenarist/ka: Ajda Martinčič (Delo), Tina Boh (Delo)