Fructal sokovi retro embalaže

Šifra: V4.2002S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Fructal
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Z retro linijo prebudimo nostalgijo in osvežimo čustveno vez s Fructalovimi sokovi, ki spremljajo družinska praznovanja že skoraj 80 let. Na novo interpretiramo avtentične in prepoznavne vizualne elemente, značilne za embalaže iz 70h in 80h: logo v obliki dežnika, drzne in izstopajoče barve, retro črte ter tip fotografije. Sokovi postanejo okusen opomnik, da: Dobri časi niso nikoli iz mode.

  • Ime znamke ali podznamke: Fructal
  • Naročnik komunikacij: Fructal
  • Izdelek / storitev: Embalaža za sok
  • Agencija: Pristop
  • Kreativni direktor/ica: Klemen Šefer
  • Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
  • Strateg/inja: Katja Sever
  • Tekstopisec/ka: Klemen Šefer, Peter Zabret
  • Oblikovalec/ka: Urban Zotel
  • Digitalni strateg/inja: Blaž Jarc
  • Urednik spletnih vsebin: Pia Jankovič
  • Vodja projekta: Ivana Laharnar
  • Direktor/ica projekta: Sanja Likar
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Martin Rozman