Bralna kultura

Šifra: V4.1003S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Spar je branje začel spodbujati leta 2020 z mlečnimi knjigami, da prek izdelka dnevne potrošnje spodbuja starše, da z otroci berejo več. Komunikacijo je nadaljeval z vsebinami in aktivacijami prek družbenih omrežij. Leta 2022 pa je predstavil igro Sparbeceda, ki je prek škatle testenin bogatila besedni zaklad. Igro so kasneje nadgradili v aplikaciji Spar Plus – za še več sodobne interaktivnosti.

  • Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
  • Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
  • Izdelek / storitev: Trgovska blagovna znamka Spar
  • Agencija: Futura DDB
  • Medijska agencija: AM komunikacije
  • Produkcijska hiša: Squareme
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik
  • Kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik, Robert Bohinc
  • Umetniški direktor/ica: Robert Križmančič
  • Strateg/inja: Goran Lang
  • Tekstopisec/ka: Boštjan Gorenc - Pižama, Nino Bavčar
  • Urednik spletnih vsebin: Ema Zdešar
  • Vodja projekta: Anuša Žagar, Peter Dobovičnik, Ana Ribar, Ajda Cedilnik
  • Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Popič, Nina Šumi, Pika Breskvar, Maja Zajec
  • Odnosi z javnostmi: Lidija Petek Malus
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Iztok Perko, Janez Vizjak, Aleksandra Švigelj, Jure Pogačnik
  • Fotograf/inja: Miloš Horvat in Dragan Zlatanović
  • Ilustrator/ka: Maruša Koželj
  • Režiser/ka: Luka Štigl
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Boštjan Gorenc - Pižama, Agencija za igro v aplikaciji: Inova IT, Matjaž Hladnik