VARNO NA KOLESU

Šifra: V4.1001S24Agencija: Povem Naročnik komunikacij: BUTAN PLIN d.d.
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Kako blagovna znamka od preproste donacije kresničk prikolesari na radar nacionalnega izobraževalnega sistema? To je uspelo programu Varno na kolesu v 12 letih strateškega razvoja pod okriljem družbe Butan plin in partnerjev. S strokovnimi vsebinami in jasnimi cilji je pritegnil številne partnerje in podpornike ter se razvil v vseslovensko aktivacijo osnovnih šol in lokalnih skupnosti.

  • Ime znamke ali podznamke: VARNO NA KOLESU
  • Naročnik komunikacij: BUTAN PLIN d.d.
  • Izdelek / storitev: Družbena odgovornost
  • Agencija: Povem
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Slovenska policija, Javna agencija RS za varnost prometa, BTC, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav, Zavod RS za šolstvo, AMZS, Neurotrust fundacija
  • Spletni naslov: https://varnonakolesu.si/
  • Kreativni direktor/ica: Marko Senegačnik
  • Umetniški direktor/ica: Lara Zupančič
  • Strateg/inja: Vanja Žižmond, Romana Miklavž
  • Tekstopisec/ka: Marko Senegačnik
  • Oblikovalec/ka: Lara Zupančič
  • Urednik spletnih vsebin: Tanja Medved Voglar, Maja Zužič
  • Vodja projekta: Iva Meršnik, Tina Vesiak, Urška Lisjak, Vanja Žižmond
  • Direktor/ica projekta: Vanja Žižmond
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tanja Medved Voglar, Maja Zužič
  • Odnosi z javnostmi: Iva Meršnik, Tina Vesiak, Urška Lisjak, Vanja Žižmond
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Lara Zupančič
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Vanja Žižmond