Meat Tweets

Šifra: V3011S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Ljudje imajo mnenja. Tudi o Argeti. Zato smo si sposodili priljubljen format Mean tweets, ga spremenili v Meat tweets ter v kampanji združili analitiko sentimenta in kreativnost komuniciranja. V digitalni kampanji smo humorno odgovarjali na negativne komentarje in razbijali mite o Argeti, na spletni strani pa smo te mite razbijali še z argumenti in posnetki iz tovarne ter vabili na ogled v živo.

  • Ime znamke ali podznamke: Argeta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Digitalna agencija: Luna \TBWA
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Black Lime
  • Spletni naslov: https://meattweets.argeta.com/
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen, Medeja Kraševec Žnidarec
  • Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
  • Tekstopisec/ka: Tomaž Radšel, Blaž Žnidarec
  • Oblikovalec/ka: Matic Povše
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
  • Vodja projekta: Ana Kotar, Valerija Smolej
  • Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Metka Orel, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu, Simon Horvat, Patricia Platiša