Fiat x Mikič - Razbijamo stereotipe

Šifra: V3008S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Avto Triglav d.o.o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Fiat 500 in Igor Mikič imata več skupnega, kot se zdi na prvi pogled: barvit značaj, ekstravaganten stil in pogum, da izstopata iz povprečja. S svojo edinstvenostjo razbijata stereotipe. Z Mikičem in Fiat 500 posnamemo serijo videov za družbena omrežja, ki učinkovito in opazno nagovorijo gen Z in milenijce ter razbijajo stereotipe, povezane z vlogami spolom, moškostjo, vožnjo in velikostjo avtov.

  • Ime znamke ali podznamke: Fiat
  • Naročnik komunikacij: Avto Triglav d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Fiat 500
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Pristop Media
  • Digitalna agencija: Pristop
  • Produkcijska hiša: Warehouse Collective
  • Spletni naslov: 'https://www.instagram.com/fiat_slovenija/ in https://www.facebook.com/fiatslovenia/'
  • Kreativni direktor/ica: Klemen Šefer
  • Umetniški direktor/ica: Ivan Momirov, Rok Flego
  • Tekstopisec/ka: Klemen Šefer, Tit Lončar
  • Oblikovalec/ka: Mara Bibin
  • Urednik spletnih vsebin: Adriana Korez
  • Vodja projekta: Ema Knez
  • Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tajda Mekinc Oblak in Jure Trtnik
  • Medijski strateg/inja: Maša Gregorič, Ilina Dimovska
  • Fotograf/inja: Marko Arandjelović
  • Režiser/ka: Luka Furlan
  • Scenarist/ka: Klemen Šefer, Tit Lončar, Igor Mikič
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Igor Mikič, Postprodukcija: Urška Kos