REDical Park: Volume 2, Folk Fusion
Šifra: V3002S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
REDICAL park za povezavo blagovne znamke z mladimi izbere združevanje umetnosti in mode . Rdeča, simbol branda, prevladuje v natečaju, ki spodbuja oblikovalce k združevanju tradicije in trendov. Preko IG smo privabili 100 talentov, finalisti pa so na modni reviji v Cukrarni pokazali kreacije. Zmagovalca smo izbrali z IG glasovanjem v živo in žirijo.
- Ime znamke ali podznamke: Beefeater Gin and tonic
- Naročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
- Izdelek / storitev: Beefeater Gin and tonic
- Agencija: DROM agency
- Medijska agencija: DROM agency
- Digitalna agencija: DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bold projects
- Spletni naslov: https://redicalpark.si/
- Kreativni direktor/ica: Maša Stanič
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Tekstopisec/ka: Lučka Fabijan, Maša Stanič, Sonja Vlašič
- Oblikovalec/ka: Marko Klemen, Lučka Fabijan, Tadej Abram
- Urednik spletnih vsebin: Lučka Fabijan
- Vodja projekta: Sonja Vlašič, Dalia Roženbergar, Monika Curk
- Direktor/ica projekta: Sonja Vlašič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Saša Novak, Eva Japelj
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram, Lučka Fabijan
- Fotograf/inja: Marijo Zupanov
- Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka), Irena Kotnik