REDical Park: Volume 2, Folk Fusion

Šifra: V3002S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

REDICAL park za povezavo blagovne znamke z mladimi izbere združevanje umetnosti in mode . Rdeča, simbol branda, prevladuje v natečaju, ki spodbuja oblikovalce k združevanju tradicije in trendov. Preko IG smo privabili 100 talentov, finalisti pa so na modni reviji v Cukrarni pokazali kreacije. Zmagovalca smo izbrali z IG glasovanjem v živo in žirijo.

  • Ime znamke ali podznamke: Beefeater Gin and tonic
  • Naročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Beefeater Gin and tonic
  • Agencija: DROM agency
  • Medijska agencija: DROM agency
  • Digitalna agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bold projects
  • Spletni naslov: https://redicalpark.si/
  • Kreativni direktor/ica: Maša Stanič
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Lučka Fabijan, Maša Stanič, Sonja Vlašič
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen, Lučka Fabijan, Tadej Abram
  • Urednik spletnih vsebin: Lučka Fabijan
  • Vodja projekta: Sonja Vlašič, Dalia Roženbergar, Monika Curk
  • Direktor/ica projekta: Sonja Vlašič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Saša Novak, Eva Japelj
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram, Lučka Fabijan
  • Fotograf/inja: Marijo Zupanov
  • Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka), Irena Kotnik