REDical Park: Volume 2, Folk Fusion

Šifra: V2.3008S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA

glasnost:

Kreativna ideja

REDical Park mladim oblikovalcem omogoča, da predstavijo svoje delo, tako ustvarja močno povezavo med blagovno znamko in ciljno skupino skozi kreativno izražanje, ter poudarja rdečo kot simbol samosvojosti in inovativnosti. Aktivacija vključuje komunikacijo na družbenih omrežjih, IG glasovanje v živo, koluminira pa na modni reviji za izbrano občinstvo, na kateri so se predstavili finalisti.

  • Ime znamke ali podznamke: Beefeater Gin and tonic
  • Naročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Beefeater Gin and tonic
  • Agencija: DROM agency
  • Medijska agencija: DROM agency
  • Digitalna agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bold projects
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/beefeaterginandtonic.si
  • Kreativni direktor/ica: Maša Stanič, Marko Klemen
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Lučka Fabijan, Maša Stanič, Sonja Vlašič
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen, Lučka Fabijan, Tadej Abram
  • Urednik spletnih vsebin: Lučka Fabijan
  • Vodja projekta: Sonja Vlašič, Dalia Roženbergar, Monika Curk
  • Direktor/ica projekta: Sonja Vlašič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Saša Novak, Eva Japelj
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram, Lučka Fabijan
  • Fotograf/inja: Marijo Zupanov
  • Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka), Irena Kotnik